امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15078
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رییس هیات پینگ پنگ استان فارس گفت : تیم گراش درمسابقات پینگ پنگ بزرگسالان این استان بر سکوی قهرمانی ایستاد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛پیمان ابوالحسنی ، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این مسابقات که با شرکت ۱۱ تیم درشهرستان لارستان بر گزارشد ، تیم کازرون عنوان…

     

    رییس هیات پینگ پنگ استان فارس گفت : تیم گراش درمسابقات پینگ پنگ بزرگسالان این استان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛پیمان ابوالحسنی ، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این مسابقات که با شرکت ۱۱ تیم درشهرستان لارستان بر گزارشد ، تیم کازرون عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد وتیم های اقلید و نی ریز مشترکا سوم شدند.

     

    وی ادامه داد: هادی موغلی ازگراش در رده انفرادی عنوان نخست را به خود اختصاص داد، ایمان چمن آرا از داراب در مکان دوم جای گرفت و احسان کاکایی از نی ریز و وحید هنرمند از مرودشت نیز مشترکا سوم شدند.

     

    دراین مسابقات ، تیم های لار، گراش، سپیدان، مهر(MOHR) ، لامرد، داراب، نی ریز، کازرون ، ارسنجان، مرودشت و اقلید در دو بخش تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت فارس:گراش، قهرمان مسابقات پینگ پنگ استان فارس شد"
    1. با درود!
      البته تیم گراش که بازیکنان خوب و با اخلاقی دارد با هوچی گری و جنگ روانی از جانب شخصی به نام ح .د ،موفق به برتری سه بر دو در مرحله نیمه نهایی برابر تیم اقلید شد.

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      با مدیریت بسیار ارزنده و شخصیت والای آقای ابوالحسنی مشکلات کوچک پیش آمده نیز مانند بزرگترین تغییراتی که ایشان اعمال کرده، مدیریت خواهد شد.

    3. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      به یکی از گلهای سرسبد تنیس روی میز استان فارس ،جناب آقای ابوالحسنی از همینجا درود فرستاده و از خدا می خواهم در اهداف بزرگی که در سر دارند ،موفقشان کند.

    4. سعید گفت:

      با سلام آقای خیراندیش شما مربی زحمت کشی هستید که زحمات فراوانی برای تنیس روی میز اقلید کشیده اید به امید سرافرازی های شما در آینده


    تازه ترین اخبار