امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۴:۱۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15104
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خوشبختانه خدای مهربان وبخشنده  را سپاسگذاریم که بار دیگر بر دلهای  مالامال از اخلاص و تضرع خانواده تنیس روی میز کشور  نظر لطف فرمود وما را روسفید کرد. بله امروز خدا ی مهربان را روزی هزار ان بار سپاسگذاریم که که بر ما منت گذاشت و  یکی از خوبان و بزرگان دوست داشتنی  ومحبوب این…

    خوشبختانه خدای مهربان وبخشنده  را سپاسگذاریم که بار دیگر بر دلهای  مالامال از اخلاص و تضرع خانواده تنیس روی میز کشور  نظر لطف فرمود وما را روسفید کرد.
    بله امروز خدا ی مهربان را روزی هزار ان بار سپاسگذاریم که که بر ما منت گذاشت و  یکی از خوبان و بزرگان دوست داشتنی  ومحبوب این رشته را همچنان  سایه سار ما قرار داد.
    امروز صحبت از سید نادر شیخی این مرد دوست داشتنی و بزرگ است که در دوران کسالت خود تمام خانواده تنیس روی میز کشور همانند او در کسالت  فرورفته بودند.
    امیدواریم خدای سبحان سایه این مرد بزرگ را همچنان بر سر خانواده خوب و دوست داشتنیش و همچنین خانواده تنیس روی میز کشور  مستدام فرمایند.
    مصاحبه با سید نادر شیخی
    ۱- جناب شیخی خدا را شکر که دوباره شما را درجمع خودمان احساس میکنیم؛لطفا از اتفاق بوجود آمده بگویید
         با سلام، ضمن تقدیر و تشکر که مرا در بدست آوردن سلامتی دوباره یاری نمودید . روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۰ هنگامی که در حمام بودم ، به علت فشار بالا و عدم تعادل به زمین افتادم که همسرم بعد از چند دقیقه متوجه شد، اورژانس و همسایه ها را خبر کرد، بعد به اور‍‍ژانس بیماستان پنچ آذر گرگان منتقل شدم و پس از معا ینات اولیه تشخیص داده شد که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و بلافاصله با هماهنگی از طرف یکی از پزشکان به بیمارستان قائم مشهد انتقال یافتم ، که فردای آن  روز  عمل جراحی انجام شد .
    ۲-زمانی که شما در بیمارستان بستری بودید از طریق سایتهای تنیس روی میز کشور برای شفای شما التماس دعا داشتیم ؛خدا را شکر تمام خانواده تنیس روی میز کشور با پیامها و تماسهای خود ابراز محبت کرده و بصورت تمام وقت پیگیر حال شما بودند.شما کی وچگونه از ابراز همدردی و لطف مردم نسبت به خودتان با خبر شدید؟
    پس از جراحی و زمانیکه از آ ی سی یو خارج شدم ، اول از طریق همسرم با خبر شدم که همه ای دوستان هر روز با تماس های خود جویای احوالم بودند و من را از دعاهایشان بهره مند می کردند و آن عده از کسانی که به ملاقاتم می آمدند ،گفتند که دوستان از استان های مختلف دعا گو و احوال پرس من هستند. که از آن ها بسیار متشکرم.

    ۳-جناب شیخی آیا واقعا فکر میکردید که تا این اندازه برای خانواده تنیس روی میز کشور عزیز ومهم باشید؟
    این نظر لطف شما دوستان عزیز می باشد که من را لایق این همه احساسات پاک و صادقانه می دا نید. من همیشه سعی کردم تمام بضاعت و توانم را در جهت خدمت به عزیزانم بکارگیرم.
    ۴-در حال حاضر اوضاع عمومی حضرتعالی چگونه است؟
     به لطف خداوند بزرگ و دعا های دوستان عزیزم حال عمومی من رو به بهبودی است .
    ۵-چه زمانی خانواده تنیس رو ی میز می توانند  شما را دوباره در جمع خود  ببینند؟
    با وجود شرایط سخت عمل جرا حی من نظر پزشک نسبت به روند بهبود یم مساعد است و به امید خدا کمتر از چند ماه به جامعه تنیس روی میز بر میگردم و مثل همیشه خدمت گذار این رشته خواهم بود .
    ۶-آقای شیخی چه پیامی برای جامعه خوب و قدر شناس تنیس روی میز کشور دارید؟
    مثل همیشه قدر یکدیگر را بدانیم و برای تنیس روی میز آرزوی موفقیت های بزرگ را دارم با تشکر و سپاس از همه ی شما دوستان عزیزم

    مصاحبه با همسر فداکار وبسیار صمیمی وبزرگوار جناب آقای شیخی که با روی گشاده و خوش خلقی مثال زدنی ما را شرمنده کردند.
    مطمئنا پشت سر هر مرد قهرمان و موفقی یک زن خوب ومدبر  وجود دارد وخواهد داشت.
    ۱ -سرکار خانم شیخی لطفا بفرمایید کی و چگونه از مصدومیت جناب شیخی باخبر شدید؟
     به نام خدایی که دعاهای دوستان را شنید و اجابت کرد .همسرم به تاریخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۰ صبح روز پنچ شنبه ساعت ۷:۳۰ در حمام منزل در اثر سر گیجه ناگهانی به زمین افتادند و با رساندن وی به اورژانس ۵ آذر گرگان ، پس از معاینه ،عکس و سی تی اسکن ، پزشکان تشخیص به آنوریسم مغری دادند ولی به علت نداشتن امکانات کافی مجبور به جابجایی ا یشان به بیمارستان قائم مشهد شدیم و در همان روز ساعت ۱۴ به آن جا انتقال داده شدند .
    ۲-از ابراز لطف و محبت خانواده تنیس روی میز در ارتباط با اتفاق پیش آمده بگویید؟
     از همان ساعات ابتدایی ، دوستان و آشنایان در کنارما بودند و نهایت لطف و محبت را به ما داشتند ، حتی از استان های مختلف تماس هاس زیادی داشتیم ، همه نگران و متاسف از این اتفاق بودند و تمام لحظه ها جویای احوال ایشان می بودند.
    ۳-آیا واقعا شما باخبر بودید که آقای شیخی تا این حد برای خانواده تنیس رو ی میز اهمیت دارد؟
     واقعیت این است که تا این اندازه نمی دانستم ، ولی خانواده ی بزرگ تنیس روی میز این اهمیت را با تمام احساسات و نگرانی خودشان به ما نشان دادند و ثابت کردند که یک ورزشکار تنیس روی میز در شرایط سخت هیچ وقت تنها نیست و تمام لحظه ها با هم هستند .انگار این اتفاق برای یکی از اعضاء خانواده ی خودشان افتاده است .

    ۴-چه پیغامی برای ما وخانواده تنیس روی میز کشور در این ارتباط  دارید؟
    از آنجایی که همه ی اعضای تنیس روی میز از درک و فهم بالایی بر خوردار هستند ، بر اساس مطالب گفته شده ای آنها ، برتری یک انسان ورزشکار به مقام و قهرمانی نیست، بلکه منش و رفتاری اوست و یاد گاری های خوبی که در میادین ورزشی به جا می گذارند .
    به لطف و توجه خداوند بزرگ و دعا های شما دوستان عزیز، همسرم سلا متی خود را به دست آورد و این سلامتی را را من و دخترانم مدیون دعاهای شما، خوبان هستیم .
    در خاتمه اگر حرفی برای گفتن دارید بفرمایید:
    با تشکر و سپاس از همه ا ی مدیران ، کارمندان و خانواده تنیس روی میز که شامل تمام پیشکسوتان ، مربیان ، داوران و بازیکنان و همه ای دوستداران ورزش تنیس روی میز در سراسر کشور وکادر پزشکی و تشکر ویژه از جناب آقایان علوی ، وحسنی و فدراسیون و دیگر دوستان که زحمت اطلا ع رسانی از وضعیت شیخی به دوستان ، با آنها بود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه اختصاصی با سید نادر شیخی مربی ومدرس تنیس روی میز کشور وهمسر محترم ایشان"
    1. ابری گفت:

      سلام خانواده عزیز ومحترم شیخی .دیدن تصویر خانوادگی شما در سایت ودیدن سلامتی اقای شیخی عزیز شادی را در قلب ما جاری کرد.از خدا برای همه دوستان ارزوی تندرستی وسلامتی دارم.از خانم شیخی خوب ومهربان هم سپاسگزاریم.امیدوارم بزودی شما را در جامعه تنیس روی میز ببینیم.

    2. محمود ساكياني گفت:

      با سلام و تشکر از خدای قادر و متعال که با شفای یکی از خادمین و افراد مخلص و دوست داشتنی جامعه پینگ پنگ کشور، موجب خوشحالی ما و خانواده محترمشان گردید. ایکاش من هم یکی امثال آقای شیخی باشم . آقای شیخی قطعا خیلی پاک و نجیب ،و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی مورد عنایت بوده اند که دعاهایی که در مورد سلامتی این عزیز از خدا شده ، محقق گردیده است.
      خداوند را همیشه شاکر هستیم.

    3. مربی گفت:

      با آرزوی سلامتی کامل برای این عزیز خانواده تنیس روی میز و تشکر از کلیه دوستانی که برای بهبود ایشان متحمل زحمات شدند.
      شمس

    4. محمود رهیده گفت:

      خانواده عزیزوگرامی شیخی که دوران سخت بیماری اقای شیخی راباصبروشکیبائی مثال زدنی پشت سرگذاشتید.ازخداوند متعال خواستارم دوران شیرین زندگیتان شروع وادامه یابدوهمیشه محفل خانوادگیتان گرم باشد.انشاءاله

    5. سيد نادر شيخي گفت:

      سلام و احترام به دوستان خوبم خانم ابری، آقایان ساکیانی، شمس ورهیده و دیگر دوستانم که همیشه و همه جا به یادم هستند، امیدوارم همه ا ی شما در سلامتی کامل باشید، من و خانواده ام از شما ممنون سپاسگزاریم،انشاءالله هر چه زودتر حالم بهتر شود،همه ای دوستان را زیارت کنم،به امید دیدار

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقا سید با درس دادنت و اموزش خدمت کردی با مریض شدنت که دیگه امیدوارم اتفاق نیفته هم ارزشها را زنده کردی چقدر این خانواده ورزشی ترا دوست دارند و نشان دادند کار صادقانه جنا بعالی را می فهمند و خوشا بحال انهایی که به انهایی که می فهمند خدمت کرده.مدیر سایت هم خیلی در این موارد دخیل بوده که جای تشکر داره .البته بزرگی جنابعالی هم همیشه با هجومی که علا قه مندان جهت اطلاع از احوال شما به سایت می اوردند امار سایت را خیلی بالا یرده بود.در هر حال امیدوارم هر چه سریعتر باز هم اموزش بدی و به هر ۲ تا خانواده خودتان و این رشته کمک و خدمت کنید.با تشکر

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.خاطره ای از صداقت شما بیادم افتاد.یکی از اقوام این حقیر در کلاس مربیگری شما شرکت کرده بود حدود ۴یا ۵ سال پیش از اجرای تکنیکهای او متوجه شده بودید که ممکن است با مربی بخصوصی سطح پایین مثل من کار کرده باشد زنگ زدید و گله که چرا مشارالیها این مهم را نگفته که جواب دادم مطمئنم هیچ تاثیری در نمره او نمی کرد چون شما فردی عادل هستید و عذر خواهی کردم و توجیه این مسئله که ان شاگرد هم باید اندازه یک مربی خوب بدون تکیه بر کسی شود که مثل شما در اینده خدمت کند.ان عدالت ضامن سلامتی شماست و به همین دلیل ۲ ماه پیش از راه دور اعلام کردم شما به دامن خانواده باز خواهید گشت و خداوند قادر متعال با شماست.با تشکر

    8. محمود ساكياني گفت:

      گر نگهدار من آنست که من میدانم
      شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
      برادر بزرگوار جناب آقای شیخی سلام بر شما باد
      از اینکه شاهد سلامتی شما هستیم خدا را شکر میگوییم و از اینکه صدای سلامتی شما را در نوشتارتان دیدیم باز هم خدا را شکر گذاریم.سالم بمانید. انشاالله
      خداوندا، تقدیر دوستانمان را، آنچنان زیبا بنویس که جز لبخند وشادی ،از آنان ، چیزی نبینیم.

    9. رنجبر گفت:

      باسلام خدمت جناب اقای شیخی وخانواده ی محترمتان.بسیارخوشحال ومسروریم که درسایه الطاف حق تعالی درحال بهبود روزافزون وبازگشت به سلامتی کامل هستید.

    10. حسن یارمحمدی گفت:

      سلام به استادعزیزم ومدرس ومربی ارزنده کشورآقای سیدنادرشیخی .نادرجان دوست داریم وخدامیدونست پینگ پنگ گلستان وایران بدون نادرمعنانداره.پس سرحال وقبراق مثل همیشه بایدباشی…آرزوی سلامتی برای شمادارم.


    تازه ترین اخبار