امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۳:۵۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15126
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با رفع مشکل روادید، بانوان ایرانی از فردا در مسابقات انفرادی و دو‌نفره پینگ‌پنگ تور جهانی کویت مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران که به دلیل صادر شدن دیرهنگام روادید با یک روز تأخیر، بامداد امروز به مقصد کویت پرواز کرد، فردا در…

    با رفع مشکل روادید، بانوان ایرانی از فردا در مسابقات انفرادی و دو‌نفره پینگ‌پنگ تور جهانی کویت مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران که به دلیل صادر شدن دیرهنگام روادید با یک روز تأخیر، بامداد امروز به مقصد کویت پرواز کرد، فردا در دیدارهای انفرادی و دونفره مقابل حریفان خود به میدان خواهد رفت.
    در مسابقات انفرادی ندا شهسواری، اولین بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران در گروه ۹ مقابل کارول گروندیش از فرانسه و ملک هو از ترکیه به میدان می‌رود؛ محجوبه عمرانی در گروه ۱۰ با باورونیکا پاولوویچ و چنچن چانگ از چین به رقابت می‌پردازد.
    پریسا صمدی در گروه ۱۲ برابر زو یو چن از تایوان و میساکو واکامیا از ژاپن به میدان می‌رود و مریم صامت نیز در گروه ۱۳ با وینگ از هنگ کنگ و میساکیموریزونو از ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.
    ساعت ۱۶:۳۰ بعداز ظهر فردا به وقت کویت نیز بانوان ایران در رقابت‌های دونفره مقابل حریفان حاضر خواهند شد.
    تیم دونفره پریسا صمدی و مریم صامت در میز یک مقابل تتیانا بیلنکو از اوکراین و فولیا ییلدیریما از ترکیه به میدان می‌رود و حریفان محجوبه عمرانی و ندا شهسواری در میز ۲ ژیائودان لی و یان یائو از چین خواهند بود.
    جایزه ۲۲۰ هزار دلار برای این مسابقات که از امروز تا ۲۹ بهمن‌ماه در شهر الکویت برگزار می‌شود، اختصاص یافته است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوان ایرانی از فردا در مسابقات انفرادی و دونفره به میدان می‌روند"
    تازه ترین اخبار