امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۶:۳۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15128
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور با حضور ۸۰ ورزشکار در فلاورجان برگزار شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ‘نفت پایتخت’ روز شنبه بیست و دوم بهمن…

    نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور با حضور ۸۰ ورزشکار در فلاورجان برگزار شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ‘نفت پایتخت’ روز شنبه بیست و دوم بهمن آغاز شد و پس از سه روز برگزاری شامگاه دوشنبه به کار خود پایان داد.

     

    ‘مهدی آرمند’ افزود: دور برگشت نهمین دوره رقابتهای لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلولان باشگاههای کشور با حضور ۱۱ تیم به مدت سه روز برگزار شد.

     

    وی گفت: در این دور همانند دور رفت که در مشهد برگزار شد پنج تیم در بخش ایستاده و شش تیم در بخش نشسته از نقاط مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

     

    وی ادامه داد: این تیم ها از استانهای البرز، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان، آذربایجان شرقی، گلستان، اصفهان، تهران و خراسان رضوی حضور داشتند.

     

    در پایان مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور در بخش ایستاده هیات استان البرز با ۱۵ امتیاز مقام اول ،شرکت ‘نفت پایتخت’ اصفهان با ۱۴ امتیاز مقام دوم و تیم هیات استان کرمان با ۱۱ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

     

    در بخش نشسته این مسابقات نیز شرکت نفت پایتخت اصفهان با ۱۸ امتیاز رتبه اول، آسایشگاه ‘فیاض بخش’ مشهد با ۱۴ امتیاز رتبه دوم و هیات استان کرمان با ۱۱ امتیاز رتبه سوم را کسب کردند.

     

    شهرستان فلاورجان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیگ برتر تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور در فلاورجان برگزار شد"
    1. رضا گفت:

      خبر درج شده در خصوص تیم سوم کلاس نشسته اشتباه است. تیم البرز مقام سوم را در این مسابقات در کلاس نشسته کسب کردهاند که به اشتباه تیم کرمان درج شده است. با تشکر


    تازه ترین اخبار