امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۸:۳۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15131
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به این که هنوز مشخص نیست می‌توانیم به “پرو تور” کویت اعزام شویم،گفت: شرکت در رقابت‌هایی با این سطح، تمرین خوبی برای ملی‌پوشان است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور؛سیما لیموچی  درباره تکلیف اعزام تیم ملی پینگ‌پنگ به پرو تور تنیس روی میز کویت اظهار کرد:…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به این که هنوز مشخص نیست می‌توانیم به “پرو تور” کویت اعزام شویم،گفت: شرکت در رقابت‌هایی با این سطح، تمرین خوبی برای ملی‌پوشان است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور؛سیما لیموچی  درباره تکلیف اعزام تیم ملی پینگ‌پنگ به پرو تور تنیس روی میز کویت اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است که اعضای تیم ملی را به مسابقات کویت برساند، اما هنوز مشخص نیست که می‌توانیم به این رقابت‌ها اعزام شویم یا خیر.
    وی ادامه داد: مشکل پیش آمده از سوی کشور کویت است و علت صادر نشدن ویزا برای بازیکنان ما مشخص نیست، اما امیدواریم که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود و بتوانیم به این رقابت‌ها برسیم.

     

    به گفته لیموچی طی مکاتبات صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران با فدراسیون جهانی، نامه‌ای از سوی این فدراسیون به مسئولان کویت درباره صدور ویزا برای بازیکنان ایران زده شده است که ما هم منتظر نتیجه‌ این رایزنی‌ها هستیم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با بیان این که ملی‌پوشان در خوابگاه منتظر اعزام به این رقابت‌ها هستند، افزود: این رقابت‌ها تجربه خوبی برای آن‌ها است و می تواند تمرین بسیار خوبی قبل از مسابقات ماکائو باشد. دیدن بازی‌های حرفه‌ای در این رقابت‌ها می تواند سد نا آشنا بودن آن‌ها با این سطح بازی‌ها را بشکند.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسابقات پرو تور کویت که قرار بود از امروز آغاز شود به دلیل اعزام نشدن تیم ملی پینگ پنگ ایران با یک روز تاخیر مسابقاتش را آغاز خواهد کرد. بر این اساس ملی پوشان ایران فردا باید به مصاف حریفان خود بروند اما درانتظار پرواز به کویت به سر می برند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:مسابقات کویت تمرین خوبی برایمان است"
    تازه ترین اخبار