امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۹:۳۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15147
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آقای حسن ترکان طی یک نامه رسمی از مدیر سایت درخواست کرده اند که با توجه باینکه در روز گذشته مصاحبه ای از دبیر محترم فدراسیون در ارتباط با انتخابات استان اصفهان  در این سایت  منتشر گردیده است  این جوابیه در خبرهای اصلی سایت منتشر گردد. با سلام و عرض ادب. واقعا باعث تاسف است….

    آقای حسن ترکان طی یک نامه رسمی از مدیر سایت درخواست کرده اند که با توجه باینکه در روز گذشته مصاحبه ای از دبیر محترم فدراسیون در ارتباط با انتخابات استان اصفهان  در این سایت  منتشر گردیده است  این جوابیه در خبرهای اصلی سایت منتشر گردد.
    با سلام و عرض ادب.
    واقعا باعث تاسف است.
    بی حرمتی اقای عمیدی به اعضا معرفی شده برای مجمع استان جای تعجب دارد چطور می شود بدین راحتی متوسل به دروغ شد؟.
    برای اولین بار به همت اداره کل ورزش و جوانان از افراد متخصص و قهرمان این رشته برای مجمع می خواهند استفاده کنند که این حرف های واقعا …چه بگویم را سرپرست دبیری در رسانه ها به کذب اعلام می کنند واقعا…..
    ۱-رئیس مجمع-مسئول فدراسیون
    ۲-مدیرکل
    ۳-سرپرست هیات -که به حکم مسئول فدراسیون چند ماه پیش آقای مولائی به دلیل مخالفت سرپرست پیشنهادی اداره کل که افای نیکوکار استاد دانشگاه و قهرمان اسبق این رشته و داور بین المللی و رئیس کمیته داوران اسبق کشور و۸ سال رئیس اسبق هیات استان و…..بودند به پیشنهاد خود فدراسیون برایشان حکم صادر شده است
    ۴-نایب رئیس-خانم بیات-مربی درجه یک -داور ملی-سالها و هم اکنون مسئول انجمن تنیس روی میز اموزش و پرورش استان و…..
    ۵-نماینده مربیان. آقای فرهومند از کاشان.مربی بین المللی و….
    ۶-بانوان.خانم رجبی-مربی بین المللی -داور بین المللی -مربی بین المللی سطح یک را هم گذرانده اند-مربی اسبق تیم ملی بازیکن اسبق تیم ملی و….
    ۷-نماینده داوران-اقای صباغیان.داور المپیکی و بین المللی
    ۸-داور بانوان خانم چوپان نژاد -داور بین المللی
    ۹و۱۰ و ۱۱-نماینده بازیکنان مرد و بانوان .آقای فرقدانی بازیکن تیم ملی.آقای سرائیان سالها فهرمان استان و کشود در رده های جوانان و نوجوانان و ۲۰ سال عضو تیم بزرگسالان استان و هم جزو ۲ نفر اول بزرگسالان استان و نایب رئیس اسبق استان تهران و دبیر هیات فعلی استان اصفهان و…..در بانوان.
    با توجه به معضلات و مشکلاتی که در جوانان ورزش کار به چشم می خورد و به گفته خانم پریسا صمدی به دلایل اردو و غیره اعلام کرده بودند نمی توانند در موعد بخصوص شرکت کنند اداره کل از جوانان نفر اول مسابقات قهرمانی کشور در انفرادی و تیمی و مقان دوبل و بازیکن تیم ملی اعزام به عراق که دارا ی سکوی تورنمنت آن بازیها را هم داشت فرصتی به جوانان داده و ایشان را انتخاب کردند-که بدین وسیله مجمع به مشکلات جوانان و نظرها و عقاید آنها نزدیک و به آنها اهمیت دادند.
    ۱۲-نماینده آموزش و پرورش
    ۱۳-و ۱۴ و۱۵ و ۱۶ و ۱۷٫پنج شهرستان فعال استان.برای اولین بار اداره کل ورزش و جوانان با درایت بزرگواری همچون دکتر خدابخش عادلانه تمام شهرستانها را دعوت و بین ۱۴ شهرستان انتخابات گذاشته و ۵ شهرستان خودشان انتخاب کرده که عضو مجمع شده اند.
    ۱۸ و ۱۹٫۲ باشگاه .ذوب آهن با توجه به ۳ سال اخیر در لیگ کشور-باشکاه نفت پا یتخت اصفهان با توجه به سرمایه گذاری و شرکت در لیگ جانبازان که هم اکنون در ایستاده و نشسته مفام اول و دوم ایران را کسب کرده اند.البته شنیدم با توجه به اعتراض فدراسیون در تغییر این باشگاه که جای تعجب داشت باز هم اداره کل ملاطفت نشان داد ه و باشگاه فعال مخابرات را که مرتبا در این رشته به خصوص در ۱۵ سال اخیر حضور داشته معرفی کرده اند.
    ۱۹ نفر بالا با احترام بای همه کشتی گیران عزیز که باعث افتخار و مدال اور جهان هستند-کدام یک کشتی گیرند و در مجمع حضود دارند.آن هم چند نفر اعلام شده.کدام یک هیچ گونه اهلیتی با این رشته ندارند با توجه به این همه مقامها و مدارک که برای اولین با در تاریخ این استان به حق از قهرمانان و پیش کسوتان و صا حب نظران استفاده می شود به خدا قسم مطمئن شدم مبصری نابود کرده این رشته را و از عوامل مهم سرپرست دبیری است .
    چطور می شود در روزنامه یا سایت خبری به این راحتی خدای ناکرده دروغ گفت و صداقت…واقعا متاسفم.وزیر محترم ورزش تورا به ارزشها قسم میدهم بداد این ورزش برسید .خدایا به ما ایمانی عنایت فرما که در آن پول یا مقامی نباشد.با تشکر ترکان ۰۹۱۳۱۱۳۳۸۰۹مربی بین المللی ، مربی اسبق ملی ، بازیکن اسبق استان و کشور و………
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جوابیه آقای حسن ترکان به مصاحبه اخیر دبیر فدراسیون"
    1. دهفانی گفت:

      با سلام و احترام
      ما که از دبیر فدراسیون انتظار نداشتیم!!!!

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      آقای دهقانی عزیز
      انتظارات ما به اندازه اطلاعات ماست.عقلاً میشه این احتمال رو داد که شاید مسایلی رو آقای عمیدی می دانند که صلاح نمی دونند صریحاً بیانش کنند و من و شما ازش خبر نداریم.

    3. سپهری گفت:

      سلام
      من با نظر شما موافقم.این مجمعی که من دیدم رای ها بین کاندیدا تقسیم شده بود.اقای عمیدی دنبال این هستند که دو رای دیگر جذب کنند تا کاندید مورد نظر برای سیاست های اینده خود را انتخاب کنند.

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.شماره ۲ عزیز حق دارند همانطور که ما همه مسائل استان ایشان را که خبر نداریم و طبیعی است .الحمدلله انچه صلاح بودجواب داده شد .با تشکر

    5. نام محفوظ گفت:

      از آقای عمیدی که با سعه صدر و با دقت به اعضای انتخابات این دوره ی اصفهان پرداخته اند کمال تشکر را دارم .آقای ترکان انسان جایزالخطاست شاید از آن جایی که ایشان مدرس تراز اول کلاس های مربی گری هستند و تئوریسین در سطح بالایی می باشند به اعضای انتخابات با توجه به تیپ قامتی نگاه کرده اند و افرادی با تیپ قامتی آندو موروف را کشتی گیر فکر کرد اند مشکل از اعضای مجمع است که خود را لاغر نکرده و غلط انداز شده اند تا جایی که این مدرس با سواد فکر کرده اند آنها کشتی گیرند . حالا که یک انسان دلسوز و عاقل پیدا شده که آنقدر با دقت به اعضای مجمع اصفهان می پردازد شما ناراحت می شوید !؟اگر در فدراسیون گذشته شخص دلسوزی مانند آقای عمیدی بودند واز راز سکه دادن شب قبل از انتخابات هیت تنیس روی اصفهان،وعده وعید به یک سری از افراد برای انتخاب شدن ،عضو مجمع بودن نماینده مربیان خانم با کارت درجه ۳ یا شاید درجه ۲ و……که قابل ذکر نمی باشد پرده برداشته می شد و این فرد به ظاهر شایسته انتخاب نمی شد. اصفهان باید سالها تاوان این انتخاب غلط را بدهد و این همه پسرفت در این مدت قابل ذکر نمی باشد !بگذارید آقای عمیدی سخت گیری کنند تا دگر بار یک انتخاب نادرست صورت نگیرد.

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در زمان ایشان چند هیئت مجمع داشته اند بررسی شود در رابطه با انها هم دنبال کشتی گیر می گشته اند مثال مجمع تهران!.وقتی سرپرست ۳ ماهش تمام شد حکم برکناری جرات کردند بزنند انهم با این بی احترامی.توانستند بازیکنانشان را در قزوین به جرم قبول نداشتن معاونت یک اداره کل که خودشان حکم سرپرستی برای او زدهاند از مسابقات محروم کنند.توانستند از افرادی که در سالن ورزش به قداست ان بی احترامی کرده و در برابر حوانان و نوجوانان فحاشی کرده را حمایت و حتی به اسم و تلفنی بدون هماهنگی با هیات به کلاس مربیگری دعوت کنند و….اقا ترا به همان دینی که دارید از این مفامهای بی ارزش بگذرید مگر استعفا ندادید مدتهاست این مهم را به همه اعلام می کنید بروید دنبال همان داوری که تخصصتان است.این برخوردها ایجاد تفرقه می کند امروز نیاز به توجه به نوجوان وجوان همانطور که وزیر محترم ورزش اعلام کرده هست اینگونه برخوردها به صلاح نیست و صداقت لازم و ضروری است با تشکر.

    7. حمید بی طرف گفت:

      بنده نمی دانم آقای شماره دو مسئول استانهای فدراسیون هستند که هرجا با ربط و بی ربط اظهار نظر می کنند؟
      مسایل اصفهان به اصفهانی های عزیز مربوط است.اگر اهل اصفهانید که بنده عذر خواهی می کنم وحرفم را پس می گیرم.


    تازه ترین اخبار