امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۴:۳۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15173
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از پایان رقابت های تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛خیراله رضایی’ اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که در سالن شهدای فرهنگیان رودسر برگزار شد، ۴۰شرکت کننده در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان…

    رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از پایان رقابت های تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛خیراله رضایی’ اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که در سالن شهدای فرهنگیان رودسر برگزار شد، ۴۰شرکت کننده در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
    وی افزود: در این مسابقات در رده سنی بزرگسالان صابر محمدی، در رده سنی نوجوانان آرمین مومنی و در رده سنی نونهالان ارشیا نیک بین مقام های اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
    رضایی ادامه داد: همچنین به میمنت دهه مبارک فجر؛ مسابقه کشتی آزاد بین دو تیم منتخب چالوس و رودسر در سالن تختی رودسر برگزار شد که در نهایت پس از انجام ۱۷کشتی تیم منتخب رودسر با نتیجه ۱۱بر ۶مقابل حریف خود به پیروزی رسید.
    به گفته وی؛ همچنین در این مدت یک دوره مسابقه بسکتبال در رده سنی جوانان بین تیم های رودسر و تنکابن در سالن شهدای جنیدی رودسر برگزار شد که تیم رودسر با نتیجه ۴۲بر ۲۴مقابل حریف خود به پیروزی رسید.
    شهرستان رودسر در شرق استان گیلان قرار دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت های تنیس روی میز رودسر پایان یافت"
    تازه ترین اخبار