امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۹:۴۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1518
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   هرروز کلاف سردرگم پینگ پنگ کشور  پیچیده تر می شود.در حال حاضر  پینگ پنگ کشورمبدل به  پیکر رنجور و بی رمقی گشته  که از غصه آن باید خون گریست.متاسفانه بد اخلاقی در ورزش وپینگ پنگ کشور بیداد میکند. مسئولان پینگ پنگ و ورزشکاران کشور با تاسی از فرمایشات مقام معطم رهبری باید ارائه کننده…

     
    هرروز کلاف سردرگم پینگ پنگ کشور  پیچیده تر می شود.در حال حاضر  پینگ پنگ کشورمبدل به  پیکر رنجور و بی رمقی گشته  که از غصه آن باید خون گریست.متاسفانه بد اخلاقی در ورزش وپینگ پنگ کشور بیداد میکند. مسئولان پینگ پنگ و ورزشکاران کشور با تاسی از فرمایشات مقام معطم رهبری باید ارائه کننده الگویی از اتحاد، همدلی و صمیمیت باشند که متاسفانه فعلا همچین موردی وجود ندارد.
    چون این اختلافات بین یک خانواده از ورزشکاران ارزشی است اگر اختلاف سلیقه‌ای هم وجود دارد باید در محافل خصوصی حل و فصل شود و رسانه‌ها و مسئولان نیز در جهت حل این اختلافات گام بر دارند اما متاسفانه عدم رسیدگی  واقعی و صادقانه به مشکلات دامنه این اعتراضات و اختلافات را به رسانه ها و سایتهای خبری وارد نمود .
    اگر میخواستیم میتوانستیم از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماییم. اوضاع و احوال این روزها به گونه ای است که اتحاد به کلی فراموش شده  و اختلافات در اصل این ماجرا به عینه بروز کرده است.آنچه از همه موارد بیشتر نقش خود را نشان داده عدم موفقیت خروجی مثبت پینگ پنگ کشور است.هرروز مجادله اهالی پینگ پنگ کشور در روزنامه ها و رسانه ها گوش فلک را کر میکند و هیچ برون رفتی از ماجرا اندیشیده نشده است.
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تاوقتی عاقل نشویم پبنگ پنگ ما بین المللی نمیشود"
    تازه ترین اخبار