امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۴:۲۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15279
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در دور برگشت رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور ( بخش آقایان)، تیم باشگاه نفت پایتخت در بخش نشسته و تیم البرز در بخش ایستاده مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در دور برگشت بازی‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان که به میزبانی…

    در دور برگشت رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور ( بخش آقایان)، تیم باشگاه نفت پایتخت در بخش نشسته و تیم البرز در بخش ایستاده مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در دور برگشت بازی‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان که به میزبانی شرکت نفت پایتخت در اصفهان برگزار شد، در بخش نشسته باشگاه نفت پایتخت، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد، هیئت استان البرز، هیئت استان کرمان و هیئت استان خوزستان مقام‌های نخست تا پنجم را از آن خود کردند.

     

    در بخش ایستاده رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان، باشگاه نفت پایتخت، هیئت استان البرز، هیئت استان کرمان و هیئت استان خوزستان مقام‌های نخست تا چهارم را بدست آوردند.

     

    همچنین در مجموع رقابت‌های رفت و برگشت تنیس روی میز جانبازان و معلولان و در بخش ایستاده، هیئت استان البرز مقام نخست، باشگاه نفت پایتخت مقام دوم، هیئت استان البرز مقام سوم و هیئت استان گلستان مقام چهارم و در بخش نشسته نیز باشگاه نفت پایتخت مقام نخست، آسایشگاه فیاض بخش مشهد مقام دوم، هیئت استان البرز مقام سوم، هیئت استان کرمان مقام چهارم و هیئت استان خوزستان مقام پنجم این بازی‌ها را در نهمین دوره از رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور کسب کردند.

     

    * ترویج ورزش از اهداف اصلی شرکت نفت پایتخت

     

    حجت‌الله رضایی مدیر عامل شرکت نفت پایتخت و حمایت‌کننده این دوره از بازی‌ها با بیان اینکه تنها هدف باشگاه سرمایه‌گذاری در بخش ورزش استان اصفهان برای شکوفایی آن است، بیان داشت: شرکت نفت پایتخت با شعار ترویج ورزش قهرمانی در اصفهان و شکوفایی ورزش در این استان پا به میدان گذاشت که در سال گذشته شاهد قهرمانی تیم بدمینتون این باشگاه در رقابت‌های باشگاه‌های کشور بودیم.

     

    وی تاکید کرد: در سال جاری نیز توانستیم مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های تکواندو کشور در بخش نونهالان را کسب کنیم.

     

    مدیر عامل شرکت نفت پایتخت اظهار داشت: تمام نیروهای این تیم از نیروهای بومی اصفهان بودند.

     

    وی تاکید کرد: در نهمین دوره از رقابت‌های تنیس روی میز آقایان جانباز و معلول باشگاه‌های کشور نیز توانستیم عنوان قهرمانی در بخش نشسته و نایب قهرمانی در بخش ایستاده را کسب کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درنهمین دوره رقابت‌های جانبازان و معلولان:نفت پایتخت بازهم اول شد"
    1. حسن گفت:

      باسلام و عرض ادب.لازم می دانم از حمایتهای بی دریغ اقای مهندس رضایی و همینطود برادر عزیز عباسپور مدیر عامل باشگاه و اقای بابا گلیان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان و همینطور دبیر هبات استان اقای پناهی و سرپرست و مربیان تیم اقایان مختاری و حسینی و همه بازیکنان عزیز جانباز و معلول و کادر برگزاری تشکر ویزه داشته باشم.با تشکر.


    تازه ترین اخبار