امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۸:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1530
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسئول کمیته داوری هیئت پینگ پنگ کردستان، گفت: در پی استعفای روسای این هیئت در چند ماه گذشته هیئت پینگ‌پنگ کردستان نیازمند ساماندهی است. یحیی لطف‌الله‌نسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته به دلیل نبود رئیس هیئت، هیئت پینگ‌پنگ استان دچار مشکلات و هرج و مرج‌های زیادی…

    مسئول کمیته داوری هیئت پینگ پنگ کردستان، گفت: در پی استعفای روسای این هیئت در چند ماه گذشته هیئت پینگ‌پنگ کردستان نیازمند ساماندهی است.
    یحیی لطف‌الله‌نسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته به دلیل نبود رئیس هیئت، هیئت پینگ‌پنگ استان دچار مشکلات و هرج و مرج‌های زیادی شده که نیاز به سازماندهی دارد.
    وی افزود: از طرف فدراسیون چند ماه پیش آقای پاکروح به عنوان رئیس هیئت پینگ‌پنگ انتخاب که به دلیل عدم حضور در هیئت از رئیس هیئت پینگ‌پنگ استعفا داد.
    وی بیان داشت: با توجه به اینکه اداره‌کل تربیت بدنی استان این موضوع را تایید کرد اما فدراسیون همچنان تاکید کرده که پاکروح رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان است.
    مسئول کمیته داوری پینگ‌پنگ استان از عمکرد روسای هیئت پینگ‌پنگ استان در طول چند سال گذشته انتقاد کرد و افزود: تمامی مسئولان این هیئت بعد از انقلاب اسلامی همیشه حضور خود را به جای رسیدگی به مسائل و مشکلات ورزشکاران در پشت میز قلمداد می‌کنند.
    لطف‌الله‌ نسبی اضافه کرد: هیئت پینگ‌پنگ استان در گذشته یکی از با ثبات‌ترین هیئت‌های ورزشی استان بوده اما بعد از انقلاب اسلامی تاکنون چهار رئیس هیئت داشته است.
    وی اعلام کرد: در اواخر سال گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور به میزبانی استان در خانه پینگ‌پنگ سنندج بدون حضور پاکروح برگزار شد.
    وی تصریح کرد: اگر امسال در رده سنی خردسالان دو تیم برای مسابقات قهرمانی کشور اعزام و با مدیریت قوی آنها را هدایت کرد این تیم‌ها مقام‌های اول و دوم را از آن خود خواهند کرد.
    مسئول کمیته داوری هیئت پینگ‌پنگ استان با اشاره به موفقیت‌های این هیئت در سال‌های گذشته، گفت: این هیئت در سال گذشته در رده سنی خردسالان تیمی و انفرادی مقام سوم کشوری، رده نونهالان تیمی و انفرادی مقام سوم کشوری، رده نوجوانان تیمی مقام سوم، انفرادی مقام اول کشوری، رده جوانان تیمی مقام سوم را کسب کرد.
    لطف‌الله نسبی اضافه کرد: در رده سنی نونهالان متین حیدری با حضور در چهار دوره مسابقات انفرادی موفق شد که در سه دوره مقام اول را به خود اختصاص دهد که هیچ‌کس از این ورزشکار تجلیل نکرد.
    وی از کسب ۳۰ مدال قهرمانی کشور توسط پینگ‌پنگ‌بازان استان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این هیئت در مجموع امتیازات سال گذشته در رده آقایان مقام دوم و در مجموع آقایان و بانوان مقام چهارم کشوری و ۳۰ مدال قهرمانی کشور را کسب کرده است.
    لطف‌الله نسبی با بیان اینکه این هیئت در حال حاضر در سه رده پایه استعدادیابی می‌کند، تصریح کرد: بهترین سن برای شروع این رشته ورزشی شش تا هفت سالگی است.
    وی اعلام کرد: در حال حاضر در رده نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان سه نفر در تیم ملی حضور دارند و همچنین هیئت بانوان استان به تازگی استعدادیابی و فعالیت در رده‌های پایه را آغاز کرده است.
    مسئول کمیته داوری هیئت پینگ‌پنگ استان در پایان، افزود: در حال حاضر چهار نفر داور بین‌المللی، دو نفر داور ملی و ۱۵ داور درجه یک در استان فعال است و از لحاظ علمی هیئت پینگ‌پنگ استان مقام اول را کسب کرده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیئت پینگ‌پنگ کردستان نیازمند ساماندهی است"
    1. mohsen گفت:

      با عرض سلام سوالی داشتم میخواستم بدانم که اطلاعیه مسابقات آزاد پینگ پنگ را در سطح استانها چگونه باید مطلع بشیم یا به چه سایتی سربزنیم ممنون میشم راهنمایی فرمایید


    تازه ترین اخبار