امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15547
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تیم پینگ پنگ بانوان ایران گفت: تیم اعزامی بانوان ایران به رقابت های آسیایی ماکائو یکی از آماده ترین تیم های تاریخ پینگ پنگ ایران است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’پریسا صمدی’ اظهارداشت: تیم ملی پینگ پنگ به تازگی از تور جهانی پینگ پنگ کویت برگشته و در شرایط آمادگی خوبی…

    ملی پوش تیم پینگ پنگ بانوان ایران گفت: تیم اعزامی بانوان ایران به رقابت های آسیایی ماکائو یکی از آماده ترین تیم های تاریخ پینگ پنگ ایران است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’پریسا صمدی’ اظهارداشت: تیم ملی پینگ پنگ به تازگی از تور جهانی پینگ پنگ کویت برگشته و در شرایط آمادگی خوبی بسر می برد.

     

    وی تصریح کرد: به دلیل حضور پینگ پنگ بازان صاحب نام جهان که عضو تیم های آسیایی شرقی هستند این رقابت ها را در بالاترین سطح خود قرار می دهد.

     

    صمدی در مورد آمادگی خود برای حضور در این رقابت ها خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مربیان و کادر فنی تیم ملی در اردوهای داخلی از لحاظ روحی و جسمی در آمادگی کامل قرار دارم.

     

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد: بازیکنان تیم ملی بتوانند با بازیهای خوب در کنار رقیبان قدرتمند آسیایی خود از اعتبار و نام پینگ پنگ ایران بخوبی دفاع کنند.

     

    رقابت های قهرمانی پینگ پنگ آسیا از روز چهارم اسفند ماه و به مدت هشت روز در ماکائو برگزار خواهد شد.

     

    براساس اعلام کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا، در مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی آسیا در ماکائو ۲۹ تیم در بخش مردان و ۲۳ تیم در بخش زنان در شرکت دارند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پریسا صمدی:تیم اعزامی ایران به ماکائو از آماده ترین تیم های تاریخ پینگ پنگ است"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.ارزوی موفقیت برای ایشان که افتخار استان اصفهان است و همینطور بقیه بازیکنان تیم ملی و اقای فرقدانی عزیز را از خداوند قادر متعال خواستارم.ایشان و مشرالیها در این مسابقات اثبات خواهند کرد که لیاقت شرکت در مسابقات جهانی را نیز دارند.با تشکر.

    2. ابری گفت:

      برای پریسای عزیز ومهربان سلامتی وتندرستی ارزو مینمایم امیدوارم همچنانکه در تحصیل وورزش موفق هستی در زندگی هم موفق باشی .برایت بهترینها را ارزو میکنم.


    تازه ترین اخبار