امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15606
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ گفت: انتظارات ما از بانوان ملی پوش کشورمان حداقل است و آنان به هیچ وجه برای کسب پیروزی تحت فشار نیستند. سرکارخانم پوستین دوز نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در پاسخ به انتقاد برخی از کارشناسان نسبت به اعزام بانوان پینگ پنگ کشورمان به مسابقه های بین المللی…

    نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ گفت: انتظارات ما از بانوان ملی پوش کشورمان حداقل است و آنان به هیچ وجه برای کسب پیروزی تحت فشار نیستند.
    سرکارخانم پوستین دوز نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در پاسخ به انتقاد برخی از کارشناسان نسبت به اعزام بانوان پینگ پنگ کشورمان به مسابقه های بین المللی تور حرفه ای پینگ پنگ در کویت در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد:‌ تازه در اول راه هستیم و از ابتدا هم انتظاری از بازیکنان نداشتیم.

     

    ما در اصل بازیکنان را با هدف آماده سازی بیشتر به منظور شرکت در رقابت های آسیایی به این تورنمنت معتبر اعزام کردیم.

     

    وی افزود: متاسفانه امکانات پینگ پنگ کشورمان با نیازهای بانوان ملی پوش برای اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی به هیچ وجه همخوانی ندارد.

     

    نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ تصریح کرد: به عنوان مثال بازیکنان ملی پوش رقبای تمرینی خوبی در کشور نداشته و رقبای داخلی برای آنان تکراری شده اند.

     

    از طرفی در آستانه رقابت های آسیایی قرار داشته و فرصت کافی برای پیگیری رقابت های سطح پایین تر نیز نبود. از این رو بازیکنان به تور حرفه ای کویت اعزام شدند.

     

    پوستین دوز با بیان اینکه مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به دنبال ارتقای سطح فنی بازیکنان در رده ملی، منطقه ای و جهانی هستند، افزود: برای ارتقای سطح فنی بانوان در این رشته ورزشی، چاره ای جز شرکت دادن بازیکنان در رقابت های معتبر و برگزاری اردوهای برون مرزی پیش رو نداریم.

     

    وی در این ارتباط به اردوی مناسب مجارستان پیش از آغاز رقابت های انتخابی بازی های المپیک در منطقه آسیای مرکزی که منجر به راهیابی ندا شهسواری به بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن شد، اشاره کرد و اظهار داشت: به طور قطع اگر فدراسیون پینگ پنگ امکان برپایی اردوی دو هفته ای در مجارستان را برای بانوان فراهم نمی کرد، کسب سهمیه برای ایران دشوار می شد.

     

    وی در خصوص برنامه آینده فدراسیون پینگ پنگ برای بانوان

     

    نیز گفت: در آینده و در ادامه برپایی اردوهای داخلی و برون مرزی متعدد، مربیان خارجی بزرگ را به کادر فنی تیم ملی نیز اضافه خواهیم کرد تا سطح فنی بازیکنان ایرانی افزایش یابد.

     

    گفتنی است، تیم های ملی پینگ پنگ مردان و بانوان ایران به منظور شرکت در مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی آسیا، فردا (سه شنبه) عازم ماکائو می شوند.

     

    ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت، پریسا صمدی و سحر رهنما، اعضای تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان در این مسابقه ها هستند.

     

    مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی آسیا روز ۴ اسفند ماه در ماکائو آغاز می شود و ۸ روز به طول می انجامد. در این مسابقه ها پینگ پنگ بازان ۲۸ کشور شرکت دارند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوستین دوز:کسی برای قهرمانی تحت فشار نیست وانتظار ما از بانوان حداقل است"
    1. لیلا گفت:

      با سلام اگر در شهری مربی خانم وجود نداشته باشه و امکان استخدام هم وجود نداشته باشه چه باید کرد؟ چون از آموزش توسط آقا حتی با وجود مسن و موجه بودن و پوشش مناسب خانم های مربی با وضعیت بسیار بدی جلوگیری شده!!!!! لطفاً به طور صریح اعلام نظر فرمایید.


    تازه ترین اخبار