امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15660
    ارسال خبر چاپ خبر
  • صبح جمعه ۱۷ فوریه در حومه شهر کویت ، امکان رسیدن به سومین عنوان اولی مسابقات زیر ۲۱ سال مردان برای سیمون گاوزی فرانسوی در ید تدبیر سرمربی نام آشنای ایران احمد جعفری پور به یک سراب تبدیل شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، جوان ۱۷ ساله فرانسوی که درمسابقات قطر و اسلوونی…

    صبح جمعه ۱۷ فوریه در حومه شهر کویت ، امکان رسیدن به سومین عنوان اولی مسابقات زیر ۲۱ سال مردان برای سیمون گاوزی فرانسوی در ید تدبیر سرمربی نام آشنای ایران احمد جعفری پور به یک سراب تبدیل شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، جوان ۱۷ ساله فرانسوی که درمسابقات قطر و اسلوونی پیروزمیدان بود این بار در یک دوئل ۷ گیمی در مرحله نیمه نهایی مسابقات تور جهانی کویت با تدبیر سرمربی تیم ، مغلوب جوان شایسته ایرانی ، نوشاد عالمیان شد.

     

    احمد جعفری پور، سرمربی نام آشنای تنیس روی میز کشور اظهار داشت: با توجه به اخلالی که کویتی ها در نرسیدن به موقع تیم ایران به این مسابقات صورت گرفته بود با تدبیر مسئولان فدراسیون و همچنین پیگیری نائب رییس کنفدراسیون آسیا و مدیر توسعه ITTF در قاره آسیا توانستیم با کمی جابجایی در زمانبندی مسابقات در این تورنمنت شرکت کنیم.

     

    وی در ادامه افزود: در این مسابقات با ترکیب نوشاد عالمیان ، حمید رضا اخلاق پسند ، افشین نوروزی ، پوریا عمرانی و امین میر الماسی در این مسابقات که نزدیک به ۳۰ کشور شرکت داشتند حضور پیدا کردیم

     

    احمد جعفری پور در مورد واگذاری گیم ها یکی پس از دیگری توسط عالمیان گفت: به نوشاد گفتم که باید با سرعت بیشتری بازی کند، باید بیشترحمله کند .توضیح دادم که خیلی مهم است که نزدیک میز باقی بماند .یعنی فاصله ی خود را با میز هرچه می تواند کمتر کندبه نوشاد گفتم سیمون گاوزی بازیکن خیلی باهوشی است ، کنترل خیلی خوبی دارد و وقتی سرویس را با بک هند از قسمت فورهند میز برمی گرداند با زیرکی عمل می کند نوشاد

     

    وقتی گیم پنجم را برنده شد آهنگ بازی تغییر کرد و خود را باور کرد و فرصت دوباره ای بدست آورد همانطور که او مثبت می شد سیمون گاوزی منفعل تر .

     

    این تدبیر تاکتیکی نماینده آذربایجان غربی و مربی نام آشنای تیم ملی ایران تحسین کارشناسان کنفدراسیون آسیا را برانگیخت چنانچه در سایت رسمی خود از احمد جعفری پور نیز سخن به میان آوردند.

     

    گفتنی است در نهایت نوشاد عالمیان توانست مدال طلا ی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید و رنکینگ جهانی خود را از ۱۱۶ به زیر ۱۰۰ ارتقاء دهد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرگزاری پانا:تدبیر مربی آذربایجان غربی برای کسب مدال طلای نوشاد عالمیان"
    1. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      من هم این پیروزی رو به آقای عمیدی ، جعفر پورو نوشاد تبریک میگم و امیدوارم که نوشاد قدر این موقعیتهای بزرگ زندگی خود رو بدونه و با تمرکز بیشتر بر تمرینات و دوری از حواشی باز هم مارو خوشحال کنه.
      با تشکر از آقای علوی

    2. amidi گفت:

      با سلام خدمت احمد اقای عزیز.جا دارد از طرف خودم و کادر مربیان تیم ملی و بازیکنان بشما خدا قوت بگویم.شمایی که سالهاست در تنیس روی میز کشور منشائ خدمت بوده ای

    3. دلیر محمدی گفت:

      در تصحیح مطب قبلیم
      آقایان عمیدی ، جعفر پور و عالمیان

    4. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام و خدا قوت خدمت مربی ارزنده جناب اقای جعفری پور.. امید که شیرینی پیروزی نوشاد قهرمان را در کنارش در لندن نیز به بچشید و خبر موفقیت های بعدی را نیز بشنویم…

    5. باسلام به خدمت مربی فهیم وباهوش ایران آقای جعفری بور .موفقیت بزرکی نصیب ایران شده واین موفقیت درتاریخ ماندکار خواهد شد آقای عالمیان با این برد دل همه ایرانها راشاد کرد خیلی سخته که یک کشور کوجک به بازیکنان ایرانی اجازه ورود به مسابقات راندهد امیدوارم که این اقدام با واکنش سریع مقامات ایرانی همراه باشد.

    6. A.Jafaripour گفت:

      ba salamo ehteram:az hamayeh bozorgwaran mamnono sepasgozaram.


    تازه ترین اخبار