امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۲:۱۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1572
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ایران ورزشی- فدراسیون پینگ‌پنگ با انتقاد و قهر بازیکنان این روزها در یک سردرگمی محض به سر می‌برد و هر روز که می‌گذرد بر ابهامات آن افزوده می‌شود. رییس فدراسیون تنیس روی میز که در ابتدا عنوان می‌کرد تعدادی از ملی‌پوشان با توجه به خط‌دهی‌های خارج از فدراسیون مقابل او قرار گرفتند حالا با گذشت…

    ایران ورزشی- فدراسیون پینگ‌پنگ با انتقاد و قهر بازیکنان این روزها در یک سردرگمی محض به سر می‌برد و هر روز که می‌گذرد بر ابهامات آن
    افزوده می‌شود.
    رییس فدراسیون تنیس روی میز که در ابتدا عنوان می‌کرد تعدادی از ملی‌پوشان با توجه به خط‌دهی‌های خارج از فدراسیون مقابل او قرار گرفتند حالا با گذشت یک ماه با مشکلات بیشتری مواجه شده و دیگر حتی نزدیکان و دوستان زارع‌پور سرپرست فدراسیون هم برای او باقی نمانده‌اند.
    به طور مثال فؤاد کاسب که سال‌ها به عنوان مربی در خدمت تنیس روی میز بود و با حضور زارع‌پور هم در کنار او باقی ماند حالا دیگر از این تیم جدا شده و حاضر نیست که با او همکاری کند. زارع‌پور برای بازگرداندن فؤاد کاسب که جایگاه خوبی در بین ملی‌پوشان دارد به او پیشنهاد حضور در کمیته برگزاری مسابقات را می‌دهد که مورد قبول قرار نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد رییس فدراسیون تنیس روی میز با نحوه اظهارات خود و مشاوره‌های غلطی که از بعضی نزدیکان خود می‌گیرد با مشکلات بیشتری مواجه شده و حالا باید در روزهای آینده منتظر تصمیمات مدیران بالادستی خود باشد.
    تنیس روی میز در سال‌های اخیر روند خیلی خوبی را داشت و حتی وقتی نحوه رقابت ملی‌پوشان را در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو دیدیم و از اینکه آنها را از پیش باخته مقابل حریفان شرقی نمی‌دیدیم، خوشحال بودیم اما حالا با این اتفاقات که در ماه‌های اخیر افتاده زمان زیادی پینگ‌پنگ ایران عقب افتاد و به نظر می‌رسد که برای جبران این وضعیت باید ۲ تا ۳ سال تلاش کنیم و هر روزی که این مباحث بیشتر می‌شود، این عقب‌ماندگی هم بیشتر می‌شود البته ما نمی‌خواهیم که در این بین صرفا تقصیر را به گردن مدیریت فدراسیون بیندازیم و به بازیکن‌سالاری که سال‌ها دامن ورزش ما را گرفت بپردازیم اما واقعیت این است که رییس فدراسیون باید با استفاده صحیح از پیشکسوتان و قدیمی‌های این رشته این مشکلات را مدیریت می‌کرد اما در کمال تعجب می‌بینیم که امروز حدود ۸۰ درصد مجموعه فدراسیون را افراد خارج ازمجموعه پینگ‌پنگ به دست گرفته‌اند که همین اتفاق نامبارک باعث شده فدراسیون قادر به برگزاری حتی یک مسابقه داخلی نباشد.
    مشاوره‌های غلط که این روزها به رییس فدراسیون ارایه می‌شود باعث شده تا همه به طور علنی مقابل یکدیگر قرار بگیرند. حتی نشست حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان مربیان و ملی‌پوشان که برای ختم به خیر کردن موضوع انجام شد بر مشکلات اضافه کرد. در این نشست تعدادی از ملی‌پوشان مسائل را مطرح کردند که البته قصد نداریم در اینجا به آن بپردازیم اما انعکاس همین مطالب باعث شد تا تلاش سجادی برای حل و فصل این مشکل بی‌فایده بماند.
    آن چیزی که امروز به شدت تنیس روی میز را تهدید می‌کند نزدیک شدن به زمان مسابقه‌های بین‌المللی و کسب سهمیه المپیک است که با توجه به شرایط موجود بعید است تیم ایران راهی این رقابت‌ها شود چه برسد به اینکه بخواهد در آنجا عملکرد مطلوب و شایسته‌ای را داشته باشد. امروز رییس فدراسیون برای حل مشکلات بسیار تنها مانده و به طور حتم دلیل اصلی این امر استفاده از مشاوره‌های غلط بوده است. امروز علاوه بر ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی حتی هیأت‌های استان‌ها هم در مقابل فدراسیون قرار گرفته‌اند و دیگر قصد ندارند از مجموعه فدراسیون حمایت کنند. حالا دیگر همه کنار نشسته‌اند و فدراسیون را با مشکلاتش تنها گذاشته‌اند؛ فدراسیونی که مدام تاریخ و برنامه مسابقه‌ها را اعلام می‌کند و بعد با عدم حضور شرکت‌کنندگان مجبور می‌شود آن را لغو کند. در این میان تلاش خبرنگاران ایران ورزشی برای گفت‌و گو با آقای احتشام‌زاده رییس هیات تهران و برخی دیگر از موافقان فدراسیون بی‌ثمر ماند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توپ و راکت بدون مشتری می‌مانند؟"
    تازه ترین اخبار