امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۰۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1576
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ایران ورزشی- چند وقتی است که اوضاع پینگ پنگ در ایران به لرزه افتاده و خبرهای خوبی از این رشته به گوش نمی‌رسد. در حالی که برخی از ملی پوشان در حال اوج گرفتن در این رشته بودند ناگهان اتفاقات جالبی در یکی از شهرستان‌ها رخ داد تا صدای این رشته به گوش همه برسد!…

    ایران ورزشی- چند وقتی است که اوضاع پینگ پنگ در ایران به لرزه افتاده و خبرهای خوبی از این رشته به گوش نمی‌رسد.
    در حالی که برخی از ملی پوشان در حال اوج گرفتن در این رشته بودند ناگهان اتفاقات جالبی در یکی از شهرستان‌ها رخ داد تا صدای این رشته به گوش همه برسد! نوشاد عالمیان که یکی از استعدادهای پینگ پنگ ایران است به جایی رسیده که عطای پینگ پنگ را به لقایش ترجیح داده و مانند سایر بازیکنان این رشته فعلا قصد آفتابی شدن در میادین را ندارد.
    ظاهرا شرایط پیش آمده آنقدر برای او و سایر هم رشته‌ای‌هایش سخت شده که همگی آنها به یکباره تصمیم به انتخاب استراحت به جای مسابقه را گرفتند!!
    اما نوشاد عالمیان اعلام کرده که باید اوضاع تنیس روی میز ایران سر و سامان بگیرد تا در آینده با حداقل مشکلات در این عرصه مواجه شوند. جالب است که او از حضور در تور حرفه‌ای جهان هم انصراف داد تا به این ترتیب اعتراض خود را به این شکل به مدیریت فدراسیون اعلام کند. او در این باره گفت: «تا زمانی که اوضاع تنیس روی میز این چنین باشد و به آن رسیدگی نشود در هیچ رقابتی شرکت نمی‌کنم. »
    او ادامه داد: «قرار من و دیگر ملی‌پوشان این بود که در هیچ رویدادی شرکت نکنیم تا مشکلات حل شود حتی در این راستا خیلی از بازیکنان از مسابقات دسته اول، دوم و حتی سوم هم انصراف دادند.
    در این شرایط نمی‌توانستم خود را از سایر بچه‌ها جدا کنم و به مسابقات چین بروم. جالب است زمانی که به درخواست مسوولان پاسخ منفی دادیم آنها اصلاً موضوع را پیگیری نکردند تا حداقل به بهانه پروتور چین به برخی از مشکلات رسیدگی کنند!»
    نوشاد معتقد است که باید شرایط به گونه‌ای باشد که رضایت همه جلب شود. باید مربیان پینگ پنگی در راس کار باشند و در کنار آن با عاملان تور حرف‌های اراک و بی‌احترامی‌هایی که به بازیکنان شد، برخورد شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان:با این شرایط کار نمیکنم"
    تازه ترین اخبار