امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1580
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ایران ورزشی- «در دوره‌های قبل سهمیه پارالمپیک را میلیمتری و با گیم‌شماری می‌گرفتیم، آن‌هم در شرایطی که ملی‌پوشان در اوج آمادگی و در کوران مسابقات بودند.»‌ مسوول کمیته مسابقات که دوهفته‌ای از استعفایش به‌واسطه همین اتفاقات ناخوشایند خانواده پینگ‌پنگ می‌گذرد با بیان این مطلب و با ابراز نگرانی از پسرفت تنیس روی میز ایران می‌گوید:…

    ایران ورزشی- «در دوره‌های قبل سهمیه پارالمپیک را میلیمتری و با گیم‌شماری می‌گرفتیم، آن‌هم در شرایطی که ملی‌پوشان در اوج آمادگی و در کوران مسابقات بودند.»‌ مسوول کمیته مسابقات که دوهفته‌ای از استعفایش به‌واسطه همین اتفاقات ناخوشایند خانواده پینگ‌پنگ می‌گذرد با بیان این مطلب و با ابراز نگرانی از پسرفت تنیس روی میز ایران می‌گوید: «هم‌اکنون و با وجود چنین شرایطی دو سه سال عقب افتادیم. اگر فکری نکنند هر روز بدتر از دیروز می‌شود و یکی دو پله سقوط در رنکینگ جهانی تبدیل به سقوط پینگ پنگ ایران می‌شود. علیرضا حجازیان با اشاره به اینکه برنامه‌ای در این رشته وجود ندارد، ادامه می‌دهد: «همه کمیته‌ها بی‌برنامه هستند چه برسد به هیات‌ها که مانده‌اند. از ۱۰ بازیکن ملی‌پوش ۹ نفر بازی نمی‌کنند و تمرینی
    وجود ندارد.
    با این وضعیت و در سیستمی که رییس فدراسیون در تنیس روی میز اجرا می‌کند هر کس بخواهد مقابلش بایستد از دور خارج می‌کند، هم‌اکنون هم با وجود پیشرفت‌هایی که در استان البرز داشته‌ام سعی در برکنار کردن من از این هیات دارد. با شرایطی که از نزدیک لمس کرده‌ایم به این نتیجه رسیده‌ایم که در واقع این شخص فنی نیست و در یک کلام مدیریت بلد نیست.»
    او بیان می‌کند: «در حالی که به بسیاری از هیات‌ها یک ریال هم داده نشده چه انتظاری می‌توان از میزبان مسابقات داشت. این در حالی است که در گذشته رییس فدراسیون‌ها به هیات‌ها کمک می‌کردند و از آنها حمایت می‌کردند.»
    حجازیان می‌گوید: «خودم هر چه تحمل کردم دیدم درست نمی‌شود پس از کمیته استعفا دادم. واقعیت این است که تصمیم‌گیری‌ها با نام کمیته فنی فرمایشی است و خودش تصمیم می‌گیرد. در حالی که هر روز رنکینگ آسیایی ایران پایین می‌آید.» او تاکید می‌کند: «خانواده پینگ‌پنگ از شرایط موجود ناراحت است. دیگر فکر می‌کنم همه به این نتیجه رسیده‌اند که این وضعیت‌ها به چه دلیل است اما چون اعتراض از طرف ملی‌پوشان استارت خورده، نمی‌خواهند تصور به بازیکن سالاری شود، در صورتی که با این برنامه‌ها تنیس روی میز به سر منزل مقصود نخواهد رسید.»
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرضا حجازیان :تمام تصمیمات فرمایشی است"
    تازه ترین اخبار