امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۹:۰۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15802
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا با یک پیروزی برای تیم مردان ایران و شکست تیم بانوان در هر دو دیدار مرحله مقدماتی همراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛بیستمین دوره رقابت‎های تنیس روی میز قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه در ماکائو آغاز شد. در دیدارهای برگزار شده روز نخست این رقابت‎ها…

    روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا با یک پیروزی برای تیم مردان ایران و شکست تیم بانوان در هر دو دیدار مرحله مقدماتی همراه بود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛بیستمین دوره رقابت‎های تنیس روی میز قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه در ماکائو آغاز شد. در دیدارهای برگزار شده روز نخست این رقابت‎ها تیم بانوان کشورمان در گروه A دو دیدار برابر تیم‎های اندونزی و چین‎تایپه برگزار کرد که در هر دو دیدار با نتیجه مشابه ۳ بر صفر شکست خورد.

     

    تیم بانوان ایران با واگذاری نتایج دیدار برابر اندونزی و چین تایپه از صعود به جمع برترین ها بازماند و باید دیدارهای خود را برای مشخص کردن جایگاه نهایی‎اش دنبال کند.

     

    در بخش مردان نیز تیم ایران که در گروه C قرار گرفته است در مصاف با سوریه به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. نوشاد و نیما عالمیان و محمدرضا اخلاق‎پسند در این دیدار به میدان رفتند. تیم مردان کشورمان دومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا را برابر ویتنام برگزار می‎کند. تیم ایران در صورت صعود از این مرحله برابر چین تایپه یا ژاپن بازی می‎کند.

     

    مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا به مدت هشت روز در ماکائو دنبال خواهد شد. این برای نخستین‎بار است که تیم بانوان ایران در این رقابت‎ها شرکت کرده است. مسابقات امسال با حضور ۲۹ تیم در بخش مردان و ۲۳ تیم در بخش بانوان برگزار می‎شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مردان ایران سوریه را شکست داد/ باخت تیم بانوان در دوبازی انجام شده!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اهمیت دادن به با نوان و شرکت دادن انها در این مسابقات برای اولین بار فابل قدر دانی و وظیفه بازیکنان و تعهدات انها برای اینده دو چندان است.با تشکر


    تازه ترین اخبار