امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۴:۴۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15855
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به شکست در دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‎های قهرمانی آسیا گفت: معیار ارزیابی بانوان در این رقابت‏ها عملکرد آنهاست که در دو دیدار برگزار شده خوب بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی با یادآوری اینکه اندونزی و چین‌تایپه حریفان تیم ملی تنیس روی میز…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به شکست در دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‎های قهرمانی آسیا گفت: معیار ارزیابی بانوان در این رقابت‏ها عملکرد آنهاست که در دو دیدار برگزار شده خوب بود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی با یادآوری اینکه اندونزی و چین‌تایپه حریفان تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا بودند، اظهارداشت: اندونزی از جمله کشورهای خوب آسیا در رشته تنیس روی میز است و چین‌تایپه هم دست کم از این کشور ندارد. با این حال بازیکنان ما در مصاف با هر دو تیم عملکرد کاملا رضایت بخشی داشتند.

     

    وی با تاکید بر اینکه این بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیاست که در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: اما این برای اولین‌بار است که بانوان ایرانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و باید از آنها انتظاری به همین اندازه داشت نه به اندازه تیم و بازیکنانی که چندین دوره حضور در این رقابت‌ها را تجربه کرده‌اند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان تصریح کرد: آسیا قدرت تنیس روی میز در جهان است. بیشتر تیم‌ها و بازیکنان قدرتمند جهان، آسیایی هستند. بانوان ما برای اولین‌بار قالب این رقابت‌ها با چنین تیم‌هایی روبه‌رو می‌شوند با این حال در مصاف با اندونزی و چین تایپه کاملا راضی کننده بازی کردند.

     

    لیموچی گفت که معیار ارزیابی بانوان در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا عملکرد آنهاست که در دو دیدار برگزار شده خوب بوده است. در این مقطع و در این رقابت‌ها انتظار برد نداریم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: فقط امیدواریم بازیکنان از این مسابقات تجربه لازم را برای اینکه در مسابقات جهانی آلمان عملکردی به مراتب بهتر از دوره گذشته داشته باشند، به دست بیاورند.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز بانوان که در گروه A مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار داشت، پنجشنبه در روز نخست این رقابت‌ها دیدار برابر اندونزی و چین‌تایپه را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر واگذار کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:معیار ارزیابی بانوان تنیس روی میز نتیجه‎گیری آنها نیست"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.ضمن تشکر از شما طبیعی است اولین شرکت بانوان در این مسابقات.توجیه همه برترین های جهان اسیایی هستند هم برای شرایط حال قابل درک.ولی زن مسلمان ایرانی استثناست و قوه درک و شعور انها از همه چشم بادامیها و اسیاییها بالاتر و قدرت ایمان که در انها نهادینه است امتیازی است بزرگ.انشاالله با برنامه ریزی صحیح و تمرین علمی در مسابقات بعدی دست گرمی کسی نیستیم و بر انها غلبه می کنیم.با تشکر

    2. رامين صفي خاني گفت:

      با سلام
      نتیجه ی یک عملکرد خوب وموفق گرفتن امتیاز از حریف مقابل ونهایتا رسیدن به پیروزی وبرد میباشد که در سطح جهانی هنوز شاهد پیشرفتی در بین بانوان نبوده ایم .

    3. ابری گفت:

      سلام روز همه بخیر ۱-در اسیا زندگی میکنیم وتمام قهرمانان جهان در این قاره ساکن هستند انتظار معجزه نباید داشت .همین که اعزام میشویم دستشون درد نکند امیدوارم هر بار نتیجه بهتر شود.ممکنه توی رشته های دیگه حرف اول را بزنیم ولی در مورد تنیس روی میز چشم بادامی ها حرف اول را می زنند.که انشاالا در اینده با همکاری وزارت ورزش این رشته پیشرفت کندچون هم فدراسیون وهم مربیان نهایت سعی خودشون را میکنند.به امید موفقیت …

    4. جمالي گفت:

      با سلام البته تیم تنیس روی میز بانوان ایران برای بار اول به این مسابقات اعزام شده بودند و نیز در مسابقات حهانی مسابقات دسته بندی است و حتی یکبار تیم بانوان ایران در یکی از دسته ها مقام اول هم کسب کرده است اما در مسابقات آسیایی دسته ای در کار نیست و همه باهم بازی می کنند و غول های تنیس روی میز هم در اسیا البته هستند .

      اما باید برنامه ریزی شود همانطور که به المپیک رسیدیم به مقام خوب در آسیا هم می رسیم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقای جمالی عزیز
        سلام
        از چیزی نزدیک به سی سال پیش تاکنون که دوره بازیگری ما بود وحتی قبل از آن بصورت مکرر و کاملا تکراری این حرف را شنیده ایم که چون ما در آسیا هستیم و غول ها یا ابرقدرتهای جهان در آن هستند شانسی نداریم!
        در صورتیکه این مطلب کاملا ا ز اساس اشتباه و غیر قابل توجیه است زیرا یک بازیکن یا یک تیم وحتی یک رشته در جایی پیشرفت خواهد کرد که حریف تمرینی یا رقیب قدرتمندی روبروی خود داشته باشد.
        کشور ترکیه سالهاست در تلاش است که عضو اتحادیه اروپا بشود راستی دلیل اصلی ان چه چیزی میتواند باشد؟
        چگونه اروپا توانسته است در این رشته پیشرفت چشمگیری داشته باشد؟
        در همین آسیا که بقولی قطبهای پینگ پنگ جهان هستند چگونه کشورهایی مانند هند که از ما عقب تر بوده است و سنگاپور پیشرفت کرده اند؟
        مشکل را باید در جایی دیگر پیدا کرد که انشاالله در وقت مقتضی به این مطلب نیز خواهیم پرداخت.
        با تشکر

    5. محمد احمدی گفت:

      باسلام خدمت کلیه عزیزان . مشکل ایران در آسیا قدرت های جهانی نیست مشکل مردان ما در حال حاضر هند است نه چین ، ژاپن ، کره جنوبی و …… در بخش بانوان نیز ما تیم هایی زیادی داریم که از ما جلوترند چه در آسیا و چه در جهان . پس اینکه ما در آسیا هستیم و نمی توانیم ….. حرفی بیهوده ای است .

    6. ابری گفت:

      هرسال اگر دو رده هم بالا برویم این خودش یک پیروزی است کسی نباید توقع داشته باشد که طی مدت کوتاهی باید مقام اولی یا رتبه دومی یا رده سومی داشته باشیم.


    تازه ترین اخبار