امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۰:۲۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15934
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوان ایرانی حریفان خود را در رقابت‌های انفرادی و دوبل پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا در ماکائو شناختند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران که صبح امروز (شنبه) با برتری مقابل مغولستان عنوان پانزدهمی در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد، با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های دوبل و انفرادی…

    خبرگزاری فارس: بانوان ایران حریفان خود را در رقابت‌های انفرادی و دوبل شناختند
    بانوان ایرانی حریفان خود را در رقابت‌های انفرادی و دوبل پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا در ماکائو شناختند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران که صبح امروز (شنبه) با برتری مقابل مغولستان عنوان پانزدهمی در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد، با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های دوبل و انفرادی حریفان خود را شناخت.
    رقابت‌های انفرادی و دوبل از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.
    در مسابقات مرحله انفرادی مریم صامت در مرحله اول مقابل حریفی از سریلانکا به میدان خواهد رفت و در صورت پیروزی برابر نماینده ژاپن قرار می‌گیرد.
    دیگر نمایندگان ایرانی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده‌اند و در دور دوم پریسا صمدی مقابل حریفی از مالزی به میدان می‌رود؛ نماینده هند رقیب ندا شهسواری خواهد بود؛ سحر رهنما به مصاف پینگ‌پنگ باز تایوانی می‌رود و محجوبه عمرانی نیز مقال نماینده کره‌جنوبی به میدان خواهد رفت.
    بانوان ایران در صورت پیروزی مقابل حریفان به جمع ۳۲ نفر برتر راه پیدا می‌کنند.
    در مسابقات دوبل نیز تیم مشترک ندا شهسواری و محجوبه عمرانی مقابل تیم سریلانکا به میدان می‌رود و در صورت پیروزی مقابل حریفانی از چین قرار خواهند گرفت. تیم پریسا صمدی و مریم صامت نیز به مصاف تیم مشترک سنگاپور و هنگ‌کنگ خواهد رفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حریفان بانوان ایران در رقابتهای انفرادی و دوبل مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار