امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۲:۳۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15936
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاانی با اشاره به برنامه های توسعه ای وزارت ورزش در بخش زیر ساختهای ویژه بانوان گفت: با ایجاد تسهیلات به منظور حضور زنان ایرانی در میادین بین المللی می توان الگویی جدید از ورزشکاران حرفه ای را به دنیا معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان،…

    معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاانی با اشاره به برنامه های توسعه ای وزارت ورزش در بخش زیر ساختهای ویژه بانوان گفت: با ایجاد تسهیلات به منظور حضور زنان ایرانی در میادین بین المللی می توان الگویی جدید از ورزشکاران حرفه ای را به دنیا معرفی کرد.
    به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، مرضیه اکبر آبادی به برنامه های کلان و سیاست گذاری های دستگاه ورزش با دو محور ارتقای سطح سلامتی و ایجاد شادی و نشاط در میان بانوان به واسطه
    توسعه ورزش همگانی و ارایه مدلی جدید از حضور زنان با پوشش کامل اسلامی در میادین بین المللی با هدف الگو سازی اشاره کرد و گفت: با این دیدگاه توسعه زیر ساختها به عنوان یک اصل مطرح و در سرا سر کشور اجرایی شد.
    وی افزود: در راستای طرح حضور زنان در عرصه های مختلف ورزشی به عنوان محور خانواده که بی تردید زمینه توسعه ورزش در سراسر کشور را به دنبال دارد، خوشبختانه با برگزاری نشستهای تخصصی با حضور کارشناسان برجسته ورزش کشور نیز تمامی زوایای آن از ابعاد دینی، اجتماعی، بهداشتی، ورزشی و … مورد بررسی قرار گرفت.
    معاون امور بانوان توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ‌خوشبختانه آنچه که در بازی های آسیایی گوانگژو، رقابتهای مختلف بین المللی و کسب سهمیه ی المپیک به دست آمد، حاصل نگاه محوریت مادران با هدف تعمیم ورزش در میان اعضای خانواده بود.
    وی تصریح کرد: دراین راستا ایجاد فضای مناسب ورزشی برای حضور زنان در عرصه های مختلف ورزشی ( همگانی، حرفه ای و قهرمانی)‌ ضروری به نظر می رسید در دولت نهم و دهم سیاست توسعه زیر ساختها به ویژه ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای زنان به عنوان مبنا مطرح و خوشبختانه در سراسر کشور اجرا شد.
    معاون امور بانوان توسعه ورزش همگانی ضمن بازید ازخوابگاه شماره ۲ آزادی گفت: پیرو مصوبه مورخ ۲۹ /۱۱ /۹۰ شورای معاونین و با دستور وزیر ورزش و جوانان با نگرش تقویت ورزش بانوان ، مقرر شد کلیه مجموعه خوابگاه شماره ۲ آزادی در اختیار بانوان قرار بگیرد .
    وی توضیح داد: این مجموعه خوابگاه با سالن های ورزشی جانبی و استخر با هدف تمرکز بانوان ملی پوش کشورمان در اردوهای اماده سازی در یک مجموعه با نگاهی کاملا فرهنگی در اختیار بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای بانوان قرار داده شد .
    اکبر آبادی گفت: نتایجی که بانوان کشورمان در رشته های مختلف ورزشی و در میادین ورزشی به دست آوردند نشان داد با تمرکز بر روی این بخش و توسعه نرم افزاری وسخت افزاری، زنان ورزشکار
    ما می توانند با سربلندی، قله های افتخار را یکی پس از دیگر فتح کنند و این مهم برعهده ما ست که با بررسی کمبودها، تسهیلات را برای آنها مهیا کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اکبرآبادی:بانوان ملی پوش ما می توانند معرف الگوهای جدید به زنان ورزشکار سایر کشور ها باشند"
    تازه ترین اخبار