امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15945
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند دانشگاه  تهران برگزار شد؛ به گزارش ستاد خبری المپیاد ورزشی کارکنان،مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند دانشگاه برگزار شد. با اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد. در این مسابقات که در سالن تنیس روی میز دانشکده مدیریت…

    مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند دانشگاه  تهران برگزار شد؛ به گزارش ستاد خبری المپیاد ورزشی کارکنان،مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند دانشگاه برگزار شد.
    با اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد. در این مسابقات که در سالن تنیس روی میز دانشکده مدیریت با حضور ۲۵ بازیکن از واحدهای مختلف دانشگاه برگزار گردید ؛ ۳۴ بازی در مسابقات انفرادی انجام شد .
    نفرات برتر  به شرح ذیل می باشند: نفر اول: فاطمه کاظمی (بیمارستان حضرت رسول (ص))            نفر دوم: فریال سیاحی(بیمارستان شهید رجایی) نفر سوم : سپیده محمدکاهی (بیمارستان حضرت رسول(ص)) .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز بانوان کارمند در دومین دوره از مسابقات المپیاد ورزشی دانشگاه تهران+عکس"
    1. فاطمه رجبی گفت:

      به دوست خوبم فریال جان کسب این مقام را تبریک می گویم من از نزدیک شاهد زحمات و علاقه شما به تنیس روی میز بودم و از آقای زیبا کلام که در داتشگاه علوم پزشکی کاشان برای رشد و پیشرفت شما زحمت کشیدقدر دانی نموده و به هم تیمی های خوبت در این دانشگاه از جمله لیلای عزیز تبریک می گویم.


    تازه ترین اخبار