امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۷:۰۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 15988
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان با دفاع از عملکرد ملی پوشان درمسابقه های قهرمانی آسیا گفت :صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا که ۵ تیم آن در رده بندی جهانی رتبه های اول تا سوم را دراختیار دارند به هیچ وجه کار آسانی نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی…

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان با دفاع از عملکرد ملی پوشان درمسابقه های قهرمانی آسیا گفت :صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا که ۵ تیم آن در رده بندی جهانی رتبه های اول تا سوم را دراختیار دارند به هیچ وجه کار آسانی نیست.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی وند که هدایت تیم ملی پینگ پنگ کشورمان را در رقابت های قهرمانی آسیا برعهده دارد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملکرد ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها مطلوب بود و امیدوارم دررقابت های انفرادی نیز به همین منوال بازی کنند.

     

    وی با اشاره به دیدار تیم ملی در مرحله دوم حذفی با تیم ملی هندوستان،اظهارداشت:‌تا پیش از دیدار مقابل هندوستان تمامی رقبای خود را در مرحله گروهی و حذفی با قدرت شکست دادیم این درحالی است که در دیدار مقابل هند نیز می توانستیم با کمی خوش اقبالی برنده باشیم که این مهم متاسفانه اتفاق نیفتاد.

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان ادامه داد: البته باید قبول کرد تیم هند که در رده بندی جهانی رتبه بهتری از کشورمان دارد قوی تر از ماست از این رو به تیم ضعیف تر از خود نباختیم که الان نگران باشیم.

     

    بابادی وند درادامه به رده بندی جهانی بازیکنان تیم ملی هند اشاره کرد و افزود:’کمال’ هندی رتبه ۷۵ را دارد و در بوندسلیگای یک بازی می کند تیم هند پیش از این یک بار دررقابت های رده سنی جوانان آسیا عنوان سوم و جهان نیز همین رتبه را کسب کرده است.

     

    وی تصریح کرد: تیم هند در دیدار مقابل چین تایپه نیز با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را درحالی به این تیم قدرتمند واگذار کرد که در صورت پیروزی دراین دیدار می توانست برروی سکو برود.

     

    به گفته وی مسوولان فدراسیون پینگ پنگ هندوستان سرمایه گذاری زیادی برروی این ورزش کرده اند و درحال حاضر نیز سرمربی این تیم یک لهستانی است.

     

    با این همه وی معتقد است چنانچه اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی کشورمان دردیدار مقابل ‘کمال’ که در مسابقه های جهانی وی را مغلوب کرده بود به برتری می رسید تیم ایران هم اکنون در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرارداشت.

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان درخصوص قرعه کشی رقابت های انفرادی و ۲ نفره این مسابقه ها نیز گفت :‌ به جز نوشاد و نیما عالمیان سایر بازیکنان با قرعه مناسبی روبه رو شده و فرصت مناسبی برای درخشش دراین رقابت ها دارند.

     

    مسابقه های انفرادی و ۲ نفره بیستمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا صبح فردا(دوشنبه) به وقت محلی در ماکائو آغاز خواهد شد.

     

    ملی پوشان کشورمان در رقابت های تیمی با غلبه بر تیم اندونزی نهم شدند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند:صعود به جمع ۸ تیم برتر پینگ پنگ آسیا کار آسانی نیست"
    تازه ترین اخبار