امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۵۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16123
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیر عمیدی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اهالی ورزش همراه با سایر اقشار مردم، روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد، اضافه کرد: خوشبختانه مردم کشورمان بصیر و آگاه هستند و نامزدهای شایسته را روانه مجلس خواهند کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی اظهار داشت: البته…

    امیر عمیدی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اهالی ورزش همراه با سایر اقشار مردم، روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد، اضافه کرد: خوشبختانه مردم کشورمان بصیر و آگاه هستند و نامزدهای شایسته را روانه مجلس خواهند کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی اظهار داشت: البته حضور مردم فقط به انتخابات ختم نمی شود بلکه آنان پس از انتخابات نیز نمایندگان خود در خانه ملت را برای پیشبرد اهداف خرد و کلان کشور حمایت خواهند کرد.
    عمیدی در پاسخ به این سوال که انتظارات جامعه ورزش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی چیست، نیز گفت: ورزش با سلامت جامعه رابطه مستقیم دارد، از این رو از نمایندگان مجلس انتظار داریم توجه بیشتری به امر ورزش و توسعه آن در کشور داشته باشند.
    وی در خاتمه اضافه کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات باعث ناکامی دشمنان شده و اقتدار نظام اسلامی را در جهان بیشتر خواهد کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی دبیر فدراسیون با ایرنا:اهالی ورزش در انتخابات حضور موثر خواهند داشت"
    1. احمدي گفت:

      با سلام اقا یه عکس از اقای عمیدی بزنید که اخم نکرده باشد

    2. پيشيار گفت:

      آقای احمدی
      با سلام و احترام
      یه چیزی میگم، خودتون تا تهش رو برید؛
      میگن وقتی توی کوفه گفتند حضرت علی در محراب شهید شد برخی از مردم می‌پرسیدند “مگه علی نماز هم می‌خوند؟”


    تازه ترین اخبار