امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۵۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16126
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ پنگ قهرمانی شهرستان بیرجند در رده های سنی جوانان ، نوجوانان و نونهالان در سالن شهید سرحدی بصورت دوره ای برگزار شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ شهرستان بیرجند این مسابقات با همکاری اداره آموزش…

    مسابقات پینگ پنگ قهرمانی شهرستان بیرجند در رده های سنی جوانان ، نوجوانان و نونهالان در سالن شهید سرحدی بصورت دوره ای برگزار شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ شهرستان بیرجند این مسابقات با همکاری اداره آموزش و پررورش این شهرستان برگزار و در رده سنی جوانان عاطفه عادلی ، رضوانه رضوی و عالیه جوشندی ، در رده سنی نوجوانان افسانه حسن نژاد ، مهیا نظری و فاطمه عرب زاده و در رده سنی نونهالان منصوره شبانی ، مهدیه داروغه مقدم و سعیده جاذبی مقام های اول تا سوم را  از آن خود کردند . زهرا چهکندی نژاد نیز مسوولیت برگزاری مسابقات را بر عهده داشت .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ قهرمانی شهرستان بیرجند در رده های سنی جوانان ، نوجوانان و نونهالان برگزار شد-خراسان جنوبی‎"
    تازه ترین اخبار