امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۲:۳۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16153
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان اظهارکرد: دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه کلاس‌های داوری با تدریس لیلا سلیمانی که مدرک داوری بین‌المللی دارد، برگزار می‌شود.   وی افزود: سرفصل‌های آموزشی در این کلاس‌ها، ‌قوانین و مقررات تنیس روی میز و جداول آن است.   نایب‌رییس هیات تنیس روی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان اظهارکرد: دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه کلاس‌های داوری با تدریس لیلا سلیمانی که مدرک داوری بین‌المللی دارد، برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: سرفصل‌های آموزشی در این کلاس‌ها، ‌قوانین و مقررات تنیس روی میز و جداول آن است.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان درباره کلاس‌ مربیگری نیز بیان‌کرد: این کلاس از چهاردهم اسفندماه به مدت شش روز برگزار می‌شود که مدرس آن خودم هستم و مدرک داوری و مربیگری بین‌المللی دارم.

     

    وی درباره سرفصل‌های آموزشی در کلاس مربیگری یادآورشد: در این کلاس‌ها تکنیک‌های تنیس روی میز، سرویس‌ها و دریافت‌ها و آمادگی جسمانی در این رشته، تدریس می‌شود.

     

    لیموچی گفت: هنوز آمار دقیقی از تعداد شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها ندارم ولی معمولا ۲۵ تا ۳۰ نفر می‌توانند حضور پیدا کنند.

     

    وی درباره شرایط حضور شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها اظهارکرد: بانوان جهت حضور در کلاس داوری باید ۱۸ سال به بالا و مربیگری ۲۰ سال به بالا داشته باشند، ترجیحا تنیس‌باز و آشنا به قوانین و تکنیک‌های تنیس روی میز نیز باشند.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارید چنین کلاس‌هایی را در شهرستان‌های دیگر نیز برگزار کنید؟ گفت: هر شهرستانی که تمایل برای میزبانی کلاس‌ درجه سه را در شهر خود و حتی کلاس‌های درجه سه و دو را در سطح استان داشته باشد، با کمال میل می‌پذیریم.

     

    وی با بیان این‌که برگزاری چنین کلاس‌هایی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر بالارفتن سطح کیفی این رشته داشته باشد، خاطرنشان‌کرد: ‌هنگامی که بتوانیم مربیان بسیاری را تعلیم دهیم، به همان نسبت آن‌ها می‌توانند ورزشکاران خوبی را در سراسر استان پرورش دهند. در کل به همان اندازه که مربیان و داوران‌مان ارتقا می‌یابند، بازیکنان‌مان نیز رشد می‌کنند. پس برگزاری این کلاس‌ها در سطح استان خوب است.

     

    لیموچی یادآورشد: از معدود استان‌هایی هستیم که بهترین داوران را در امر قضاوت در رده‌های استانی، کشوری و بین‌المللی داریم و همگی نیز بسیار خوب هستند.

     

    وی درباره اسپانسرها و حمایت‌شان از تنیس روی میز گفت: از مسوولان تمام ارگان‌ها مخصوصا ملی‌حفاری، مناطق نفت‌خیز جنوب، صنایع فولاد، خطوط لوله و پتروشیمی می‌خواهم به تنیس روی میز بسیار اهمیت دهند تا بتوانیم در مسابقات و لیگ‌ها، مخصوصا رقابت‌های کشوری شرکت کنیم.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان یادآورشد: این رشته از اول در خوزستان بوده است و همیشه تنیس‌بازان استان‌مان مطرح بوده‌اند. ما داور، بازیکن و مربی ملی نیز داریم و حیف است که به آن‌ها اهمیت ندهیم. شانه خالی کردن نسبت به این ورزش جای نگرانی دارد.

     

    وی با بیان این‌که تنیس‌بازان خوزستانی همیشه مطرح بوده‌اند، گفت: هفته گذشته زهرا علوی، بهاره بابادی‌وند و رضوان کشاورزی به مدت یک هفته در اردوی تیم‌ملی در تهران حضور داشتند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درجه سه تنیس روی میز در هفتکل"
    1. رضا گفت:

      با سلام یه سوالی داشتم اونم اینه که از استانهای دیگه هم میشه تویه این کلاسها شرکت کرد؟

    2. amidi گفت:

      با سلام با هماهنگی مدیران کلاسها و هیات مربوطه میتوان در کلاسهای مربوطه شرکت کرد

    3. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      برای مدرسان محترمه کلاسهای داوری و مربیگری ،سرکار خانم سلیمانی و سرکار خانم لیموچی ، آرزوی موفقیت میکنم.

    4. لركي پور گفت:

      با سلام جا دارد از جناب آقای عمیدی که مجوز دادند در استان خوزستان چندین کلاس داوری ومربی گری برگزار شود بی نهایت متشکر وسپاس گذارم از جناب آقای همت مسئول محترم آموزش فدراسیون که نهایت همکاری را با آموزش استان خوزستان بعمل آوردند نیز متشکریم انشاءالله بر گزاری کلاسها با درجات بالاتر کماکان با همکاری جناب آقای عمیدی وآقای همت در آینده نزدیک تداوم وبرقرار یابد .

    5. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      من قصد دارم اینجا یه خسته نباشید هم به آقای خاکی بگم.

    6. يغمايي گفت:

      ماشالله به این حضور همه جایی
      خیلی دوستت دارم آقای پیشیار
      منم به یه طریقی گچسارانی هستم


    تازه ترین اخبار