امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۱:۱۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16243
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     تغییر اعضای مجمع از اختیارات مدیرکل است   ملایی: فدراسیون پینگ‌پنگ درباره تاریح برگزاری مجمع هیئت اصفهان پاسخی نداده است   خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان گفت: تاریخ برگزاری مجمع این هیئت برای انتخاب رئیس به فدراسیون اعلام کرده‌ایم، اما آنها هنوز پاسخی نداده‌اند. افشین ملایی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ورزشی باشگاه…

     

     

    تغییر اعضای مجمع از اختیارات مدیرکل است

     

    ملایی: فدراسیون پینگ‌پنگ درباره تاریح برگزاری مجمع هیئت اصفهان پاسخی نداده است

     

    خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان گفت: تاریخ برگزاری مجمع این هیئت برای انتخاب رئیس به فدراسیون اعلام کرده‌ایم، اما آنها هنوز پاسخی نداده‌اند.
    افشین ملایی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت پینگ‌پنگ اصفهان اظهار داشت: نامه‌ای را برای فدراسیون ارسال کرده‌ایم که مجمع پیش از پایان سال برگزار شود و تاریخ ۲۱ اسفند را برای برگزاری به آنها اعلام کرده‌ایم، اما تاکنون فدارسیون در این زمینه پاسخی نداده است.

     

    وی در پاسخ به این سوال که تکابی یکی از کاندیداها به انتصابات پیش از برگزاری مجمع اعتراض کرده بود، گفت: اداره کل ورزش و جوانان این اختیار را دارد که پیش از برگزاری مجمع، اعضایی را انتصاب یا برکنار کند و شاید این موضوع برای برخی از کاندیداها خوشایند نباشد. البته این انتصابات هم از سوی اداره کل و هم فدراسیون بوده است.

     

    سرپرست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا پریسا صمدی، نفر سوم پینگ‌پنگ ایران از مجمع حذف شده و شخص دیگری جایگزین او شده است، گفت: اداره کل این تصمیم را گرفته است که از بین ملی‌پوشان ملیکا آخوندی را عضو مجمع کند و این از اختیارات اداره کل است و بایدی وجود ندارد که حتماً رنکینگ‌ها را در نظر بگیریم.

     

    به گزارش فارس مجمع انتخاباتی ریاست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان در حالی ۲۱ اسفند اعلام شده است که پیش از این ۲ بار به دلایل مختلف لغو شده یود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان :منتظر جواب فدراسیون هستیم!"
    1. amidi گفت:

      با سلام فدراسیون برای ۲۱ اسفند اعلام امادگی کرده است و این بعهده اصفهانیهای عزیز است که سکان هیات را میخواهند به چه تیم کاری بسپارند

    2. سپهری گفت:

      با سلام و احترام.
      ضمن تشکر از برادر محترم جناب اقای مولایی و همینطور جناب اقای دکتر خدابخش مدیر کل محترم به خاطره اینکه جهت مطرح کردن مشکلات جوانان این رشته ورزشی در مجمع از وجود خانم ملیکا اخوندی ملی پوش ارزنده کشور استفاده شده . از وزارت محترم ورزش و جوانان تقاضا می کنم پیگیر برگزاری مجمع استان باشند ممنون از لطف شما.

    3. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ»
      خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر به دست خودشان
      سوره رعد-آیه ۱۱


    تازه ترین اخبار