امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۴:۰۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16256
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آیین نامه مسابقات لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور:      

    آیین نامه مسابقات لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور:

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیین نامه مسابقات لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور"
    1. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      فقط چند روز دیگر تا پایان سال ۹۰ بیشتر نمانده است. بهتر نیست بجای این مسابقات،باقیمانده مسابقات دسته برتر جوانان و امید را برگزار کنید؟ مسابقات را نیمه تمام رها کردن و مسابقات دیگری را شروع کردن، چه فایده ای دارد؟آنهم درآخر سال، که شرکتها و سازمانها باید گردشهای مالی را صفرو تسویه کنند.

    2. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      با سلام خدمت دوستان منم با حرفای آقا محمود موافقم آخه آقایان چرا با فکر تصمیم نمی گیرید؟ الان چه موقع برگزاری لیگ دسته ۲

    3. علاقمند پينگ پنگ گفت:

      با سلام خدمت تمامی دلسوزان واقعی این ورزش مظلوم اقایان میخواهند با پینگ پنگ تسویه حساب واین رشته ورزشی رابطور کلی نابود کنند ۱.برگزاری مسابقات لیگ باشکاهی به شیوه ابداعی خودشان (هرموقع که احساس نیاز کردند باید یک هفته از مسابقات برگزار شود) ۲.حذف یک دسته رده بندی در سننین پایه(اخر جمعیت ۷۵میلیونی ایران ظرفیت این تعداد بازیکن را ندارد ) ۳.حذف کلی اردوهای تیم ملی(چون ورزشکاران باید به فکر تحصیلشان باشند) ۴.حذف مسابقات قهرمانی کشور بزگسالان(چون گل سر سبد مسابقات پینگ پنگ ایران بود) ۵.حذف مسابقات قهرمانی کشور جوانان ۶.تعطیل کردن تابستان برای برگزاری مسابقات (تابستان هوا گرم است) ۷.ووووو……خواهشمندم فدراسیون و مدافعین عملکرد فدراسیون در این موارد اظهار نظر نمایند شاید من اشتباه برداشت کرده ام ودر پایان بقول حسن اقا متاسفم

    4. amidi گفت:

      با سلام گاهی وقتها من از طریق این سایت اخبار فدراسیون را میبینم و متاسف میشوم که چرا جزیره ای عمل شده و یاد نگرفته ایم قبل از کاری مشورت کنیم

    5. حسین گفت:

      با سلام
      با همه عزیزان آقایان ساکیانی مظفری و علاقمند موافقم و به شهامت و شرافت آقای عمیدی درود میفرستم اما اضافه بر این به عنوان دبیر فدراسیون نباید با این تصمیم گیرنده ها برخورد کنید با تشکر
      جای نظر خیلی ها در اینجا خالیه از آقای صادق راستگو و حسن آقا گرفته تا بطور مخصوص آقای پیشیار

    6. عبدالله مظفری گفت:

      به نام الله
      باسلام
      فدراسیون از لحاظ برگزاری لیگ چند مشکل دارد

      ۱) وقتی آیین نامه مسابقات را برای هیئت ها می فرستند که تا تاریخ بر گزاری لیگ کمتر از یک هفته فرصت دارد و ای برای برای کسانی که بخواهند تیم بدهند فرصت کافیی نیست.
      ۲) زمان برگزاری لیگ را بدون فکر و سلیقه ای اعلام می کنند بدون اینکه کارشناسی شده باشد.
      ۳) این زمان کم که بعنوان مهلت اعلام آمادگی برای تیم ها میگذارند نمی توان هیچ شرکت و کارخانه ای را قانع نمود که بعنوان اسپانسر به تیم کمک کندچون که بعضی مواقع مسؤلین شرکت ها در دسترس نیستند.

    7. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      ان‌شاءالله با حضور حاج داود در مجلس شاهد افزایش بودجه فدراسیون پینگ پنگ باشیم تا فدراسیون مجبور نشه برای مرتفع کردن کمبود بودجه، چنین اقدامات عاجلی بکنه.

    8. ahmad mosavi گفت:

      shoma ke dabirid bikhabarid malome sharayet behtar az in nemishe.be gofteyeh shoma harkiharkiyeh to in fedrasion.

    9. ahmadi fard گفت:

      bargozariye bekayfiyat

    10. علاقمند پينگ پنگ گفت:

      باسلام خدمت اقای پیشیار متاسفانه اینها که شما می فرمایید اقدام عاجل نیست بلکه نابود کردن این ورزش مظلوم می باشد که جنابعالی هم از طرفداران و علاقمندان ان(پینگ پنگ) می باشید.انصافا این نابسامانیها ناشی از کمبود بودجه می باشد؟یا….شایداطلاعات بنده ناقص است !

    11. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      لطفاً دوستان عزیز با در نظر گرفتناین که این مسابقه در تقویم سالیانه فدراسیون که ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ به همه هیأتهای استانها ابلاغ شده بود، در ردیف ۳۰ پیش بینی شده، دنبال مقصر بگردند!

    12. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      جناب آقای پیشیار گرامی سلام اگر دقت کنید و یکبار دیگر به همان تقویم نگاه کنید می فهمید که تاریخ برگزاری از سوی فدراسیون دی ماه اعلام شده ولی الان…

    13. منصور ریاحی گفت:

      برادر مظفری سلام علیکم
      قبل از هر چیز باید به شما بابت زحمتهای صادقانه در ان منطقه محروم تبریک گفت.
      دوم اینکه کسانی همانند آقای پیشیار چشم و گوش بسته از یک جریان طرفداری میکنند این مووضع چندین بار از طرف دیگر دیدگاهها در سایت آقای علوی اطلاع رسانی شده است.اما گویا ایشان قصد ندارند باور کنند که طرفداری های کور کورانه ایشان خیلی تابلو و گاها برای جمع دوستان خنده دار است.
      بطور مثال ما و جمع دوستان پینگ پنگی چند روز پیش گفتیم بیاییم چیزی بنویسیم ببینیم آقای پیشیار چه خواهند نوشت .یکی از دوستان گفت بابا ایشان که معلومه چی مینویسه خیلی خود شیفته فدراسیون و آقای ….هستند البته شاید اگر با وجود این همه آدم باسابقه برادر من هم که سابقه یک صدم بقیه را نداره با انتصابات آنچنانی جذب فدراسیون می شد منم مثل ایشون بودم خدا میدونه.
      از شما مدیر سایت خواهش میکنم که یک نگاهی به دیدگاههای آقای پیشیار بندازند تا ببینید

    14. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام خدمت آقای مظفری عزیز
      اگر نماینده شما از دی ماه معلوم می‌شد الان مشکلی برای اعزامش نداشتید. این که شما فرمودید نشانه تعجیل فدراسیون نیست بلکه نشانه تأخیره.
      از آقای منصور ریاحی هم متشکرم.بهتون حق میدم دوست عزیز.

    15. وحید حجازی گفت:

      آقای عزیز۱۴
      باسلام
      از روحیه ی غیر منفعل و …شما بسیار در عجبیم.
      راستی اکنون که شما بعنوان سخنگوی فدراسیون عمل میکنید بهتر نیست شما هم پست روابط عمومی فدارسیون را قبول کنید؟

    16. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      آقای وحید حجازی عزیز و محترم
      اولاً: من آقای ۱۴ نیستم، محمد پیشیار هستم عزیزم.
      دوماً: فعالیت کردن و فعال بودن که تنها تعجب نداره. اگر کسی بی خیال باشه و روحیه و عملکرد منفعل داشته باشه عجیبه، دوست عزیز.
      سوماً: نظرات من کاملاً شخصیه و هیچ ربطی به سمت من در فدراسیون نداره.
      همه افراد و سیستمها ایراداتی دارند و قطعاً فدراسیون و پرسنلش هم از این قاعده مستثنی نیستند ولی اینکه بخواهیم تمام ضعفها و کاستیها رو به مدیریت و پرسنل فدراسیون نسبت بدهیم و همه پیروزیها رو به دیگران کمی دور از انصاف و تعقله.
      چهارم: از پیشنهادتون بابت پست روابط عمومی فدراسیون ممنونم، دوست عزیز.


    تازه ترین اخبار