امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۶:۲۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16289
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوان ملی پوش خوزستان عازم رقابتهای جهانی عراق خواهند شد. برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز خوزستان سه دختر نوجوان وجوان استان زرخیز بصورت همزمان عازم رقابتهای جهانی سلیمانیه عراق خواهند شد. سیده زهرا علوی ملی پوش جوان وخوش سابقه خوزستانی که اولین سال جوانان خود را تجربه میکند توانسته است خود را…

    بانوان ملی پوش خوزستان عازم رقابتهای جهانی عراق خواهند شد.
    برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز خوزستان سه دختر نوجوان وجوان استان زرخیز بصورت همزمان عازم رقابتهای جهانی سلیمانیه عراق خواهند شد.

    سیده زهرا علوی ملی پوش جوان وخوش سابقه خوزستانی که اولین سال جوانان خود را تجربه میکند توانسته است خود را در تیم ملی تثبیت نموده و روند رو به رشدی را طی نماید.

    بهاره بابادی وند دختر شیرین و نوجوان خوزستانی که این روزها در آمادگی به سر می برد آینده روشنی را برای حضور در مراحل و مراتب بالاتر در پیش رو دارد .

    رضوان کشاورزی دختر محجوب و آماده نوجوان خوزستانی که در چند ماه گذشته یکی از آماده ترینها بوده یکی دیگر از دخترکهای خوب خوزستان جهت حضوردر رقابتهای جهانی است.
    برای این سه راکت بدست خوب خوزستانی آرزوی موفقیت و کسب رنکینگ قابل قبول داریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستانیها با سه ملی پوش به رقابتهای جهانی میروند"
    1. ابری گفت:

      برای تمام دختران خوب وطنم ارزوی سر بلندی وافتخار میکنم واز خدا سپاسگزارم که هنوز فرصت در کنارشان بود را نصیبم میکند واز خانوادههای این عزیزان خواهشمندم تا ان جائی که امکان دارد سعی کنند رفاقت این گلهای زندگیمان رادستخوش ناملایماتی که خود بوجود میاوریم نکنیم . در پیچ وخم روزگار رفیق است که برایتان می ماند.بین انها اختلاف نیندازید.دوران قهرمانی خیلی کوتاه است ……کس نمیداند دراین بحرعمیق..سنگ ریزه قرب دارد یاعقیق..من همین دانم که دراین روزگار..هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق …به امید پیروزی همه شما

    2. پانیذ گفت:

      با سلام جناب آقای علوی
      تبریک به شماوخانواده محترمتان به خاطر زهرا جون وهمچنین تبریک به بهاره و رضوان جون انشا الله در مسابقات عراق موفق باشند.به امید آیندهای بهتر.

    3. لركي پور گفت:

      باسلام و عرض تبریک به مناسبت افتجار آفرینی این سه دختر خوزستانی ،نمونه هایی از برترین های ایران زمین اینان در آینده می توانند پرچم پراحتزاز جمهوری اسلامی ایران را در رقابتهای بین المللی بر افراشته نمایند حمایت خاص مسئولین ودیگران میتواند رسیدن به این ارزش والا را تسریع نماید .


    تازه ترین اخبار