امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۲۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16305
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم داروخانه شبانه‌روزی دکتر موسوی پور یزد با جذب بازیکن تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های برتر لیگ بانوان به مصاف حریفان خواهد رفت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛هفته دوم از دور رفت لیگ برتر بانوان کشور از فردا دوشنبه پانزدهم اسفند و به مدت دو روز…

    تیم داروخانه شبانه‌روزی دکتر موسوی پور یزد با جذب بازیکن تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های برتر لیگ بانوان به مصاف حریفان خواهد رفت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛هفته دوم از دور رفت لیگ برتر بانوان کشور از فردا دوشنبه پانزدهم اسفند و به مدت دو روز در آکادمی بین‌المللی تهران با حضور یازده تیم برگزار خواهد شد که تیم داروخانه دکتر موسوی پور با جذب یک ملی پوش، در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

     

    نماینده یزد در این مسابقات که در هفته اول با ترکیب “منصوره کبود‌ساز” و “الهام زمانیان” دو بازیکن یزدی و دو بازیکن گیلانی شرکت کرده بود، برای صعود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها “سحر رهنما” ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشور را به ترکیب خود اضافه نموده است تا در شش بازی پیش روی خود در این هفته، امتیازات بیشتری را کسب نماید

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک ملی‌پوش به داروخانه شبانه‌روزی دکتر موسوی پور یزد پیوست"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام .. جای تاسف دارد که بعلت عدم برنامه ریزی مناسب سازمان لیگ فدراسیون ایشان به علت بیماری و خستگی ناشی از تاخیر ورود تیم ملی از مسابقات ماکایو نتوانستند تیم ما را یاری کنند..؟؟؟؟؟


    تازه ترین اخبار