امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۴۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16357
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به بنیه ضعیف مالی این هیات و دیگر مشکلات ناشی از کمبود امکانات اما با این حال این هیات در اکثر اعزام های داخلی، با دست پر به استان بازگشته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ‘علیرضا حمیدی’ روز دوشنبه در جلسه مجمع…

    رییس هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به بنیه ضعیف مالی این هیات و دیگر مشکلات ناشی از کمبود امکانات اما با این حال این هیات در اکثر اعزام های داخلی، با دست پر به استان بازگشته است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ‘علیرضا حمیدی’ روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند افزود: کسب مقام قهرمانی مسابقات دو نفره مردان،

     

    کسب مقام نخست و سوم انفرادی منطقه ۹ کشور و انتخاب ‘حمید روبیاتی’ به عنوان فنی ترین مربی آموزشگاه های کشور فقط بخش کوچکی از موفقیت های این هیات در سال جاری است.

     

    وی گفت: امسال همچنین موفق شدیم تعداد بیمه شدگان این رشته را به ۵۱۰ نفر برسانیم که در تاریح پینگ پنگ این استان بی سابقه است.

     

    حمیدی ضمن بیان اینکه هم اکنون ۱۶ هیات در استان خراسان جنوبی فعال هستند، گفت:‌ یک اعزام به مسابقات جهانی، پنج اعزام به مسابقات کشوری و برگزاری ۲۰۰ مسابقه داخلی، از دیگر فعالیت های هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در سال جاری است.

     

    وی در ادامه به تجهیز ۱۶ هیات استان خراسان جنوبی به وسایل و میز اشاره کرد و اظهار داشت: امسال همچنین ۱۲۰ مهد کودک استان به میز پایه کوتاه همراه با وسایل جانبی تجهیز شدند.

     

    حمیدی در ادامه، اعتبارات دریافتی امسال از اداره کل ورزش و جوانان استان را ۱۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: البته هشت عدد میز نیز از این اداره دریافت کردیم و این در حالیست که فدراسیون پینگ پنگ فقط تعدادی توپ و کتاب آموزشی در اختیار هیات گذاشته است.

     

    وی، جمع کل هزینه های امسال هیات را ۲۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: البته ۶۰ میلیون ریال هم از منابع مختلف(اسپانسر) تهیه کردیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی با دست خالی، دست پر بر می گردد"
    تازه ترین اخبار