امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16359
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: در صورت تامین اعتبارات جاری و عمرانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری ها، سال آینده پنج خانه بزرگ پینگ پنگ ایجاد خواهیم کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،‌ ‘امیر عمیدی’ روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در…

    دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: در صورت تامین اعتبارات جاری و عمرانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری ها، سال آینده پنج خانه بزرگ پینگ پنگ ایجاد خواهیم کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،‌ ‘امیر عمیدی’ روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند افزود: ساخت این کانون های پینگ پنگ بر اساس موافقت نامه کتبی بوده و تعهد ما تجهیز آنهاست.

     

    وی در خصوص وضعیت فنی فدراسیون پینگ پنگ نیز گفت: بعد از انقلاب در قسمت بانوان، شرکت کننده در حوزه خارجی نداشتیم اما اخیرا وضعیت مان خیلی خوب شده به گونه ای که برای نخستین بار، ‘ندا شهسواری’ موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

     

    عمیدی افزود: ‘نوشاد عالمیان’ نیز المپیکی شده و پیش بینی می کنیم از جایگاه کنونی به زیر ۱۰۰ نفر جهان برسد.

     

    وی در بخش دیگری به مشکلات مالی فدراسیون پینگ پنگ اشاره کرد و گفت: برای کاهش سفرهای بی نتیجه، کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده ایم تا ابتدا به ساکن استان ها در مسابقات منطقه ای شرکت کنند و سپس نفرات برتر در رقابت های کشوری با یکدیگر دیدار داشته باشند.

     

    عمیدی همچنین به حضور ایران در رقابت های خارجی در فاصله اسفند ماه امسال تا فروردین ماه سال آینده اشاره کرد و افزود: ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه نمایندگان ما در دو گروه دختران و پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مسابقات سلیمانیه عراق اعزام خواهند شد.

     

    وی گفت: همچنین روز ۲۴ اسفند ماه تیم بانوان به مجارستان و تیم مردان به اتریش اعزام شده و از همانجا هر دو گروه برای شرکت در مسابقات جهانی که در روزهای ۵ تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، به آلمان عزیمت خواهند کرد.

     

    عمیدی در خصوص سهمیه بازی های المپیک ایران نیز گفت: تا کنون دو سهمیه شهسواری و عالمیان قطعی شده و در تلاشیم دو سهمیه دیگر کسب کنیم که این منوط به موفقیت در مسابقات جهانی هنگ کنگ (۳۱ فروردین سال ۹۱) و آسیایی قطر (۴ تا ۵اردیبهشت سال ۹۱) است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی دبیر فدراسیون:پنج کانون پینگ پنگ در کشور احداث می شود"
    1. یکی از پینگپنگ بازان بیجار گفت:

      با سلام از اقای عمیدی یه خواهش دارم خانه پینگ پنگ به شهر ما بیجار که نمیدن حداقل یه چند تا میز پینگ پنگ به ما بدن

    2. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      واقعا آقای عمیدی کار خوبی کردند که مسابقات رو به ۸ منطقه تقسیم کردند .

    3. جمال حیدرپناه مسئول پینگ پنگ بیجار گفت:

      با سلام طبق فرمایشات رئیس اداره ورزش و جوانان بیجار، قرارداد ساخت خانه پینگ پنگ که از مصوبات سفرهای استانی است با پیمانکار بسته شده اما هنوز تأمین اعتبار نشده فلذا از برادر گرانقدر آقای عمیدی تقاضا دارم پیگیری لازم را بفرمایند تا نسبت به تسریع در ساخت سالن اقدام شود.

    4. amidi گفت:

      با سلام در این ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان استان مکاتبه گردید


    تازه ترین اخبار