امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۲۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16419
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ، مجمع سالیانه و انتخاب اعضای هیأت رییسه هیأت پینگ پنگ استان به ریاست قدیری – مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی – و با حضور عمیدی – دبیر فدراسیون – و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ستاد پشتیبانی فنی و اداری…

    به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ، مجمع سالیانه و انتخاب اعضای هیأت رییسه هیأت پینگ پنگ استان به ریاست قدیری – مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی – و با حضور عمیدی – دبیر فدراسیون – و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ستاد پشتیبانی فنی و اداری هیأت های ورزشی برگزار شد .
    در این مجمع تقویم ورزشی سال ۹۱ هیأت پینگ پنگ استان به تصویب اعضای مجمع رسید و همچنین مینو فرزین ، حسن افتخاری و مهندس خوشنام بعنوان اعضای هیأت رییسه و علی دشت بیاضی و علی آخوندی بعنوان اعضای افتخاری هیات رییسه انتخاب شدند .
    عمیدی – دبیر فدراسیون – بیان داشت : در صورت تشکیل تیم لیگ استان ، این هیأت از پرداخت هزینه ورودی مسابقات و لیگ معاف خواهد بود و همچنین امتیاز لیگ دسته یک نیز به هیأت استان داده خواهد شد . وی از دادن مجوز تشکیل کلاس های مربیگری و داوری به هیأت پینگ پنگ خراسان جنوبی در سال آینده نیز خبر داد .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "با حضور دبیر فدراسیون پینگ پنگ مجمع سالیانه هیأت استان برگزار شد-خراسان جنوبی‎"
    تازه ترین اخبار