امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۱۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16423
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: متاسفانه در مشهد، حتی دو میز تنیس با کیفیت وجود ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور امیر عمیدی امروز، ۱۶ اسفند در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بیان کرد: خدا را شاکرم که توانستم در شهر مشهد حضور پیدا کنم و این انتخابات…

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: متاسفانه در مشهد، حتی دو میز تنیس با کیفیت وجود ندارد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور امیر عمیدی امروز، ۱۶ اسفند در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بیان کرد: خدا را شاکرم که توانستم در شهر مشهد حضور پیدا کنم و این انتخابات را برگزار کنیم و انشاءالله رونق پینگ پنگ به استان بازگردد.
    وی تصریح کرد: در سنندج که شهر زادگاه من است، حدود ۱۵ میز پینگ پنگ با کیفیت بالا موجود است ولی باعث تاسف است که شهری چون مشهد با این همه امکانات دارای دو میز با کیفیت نباشد و امیدوارم رشد و شکوفایی در این استان اتفاق بیفتد.
    وی اضافه کرد: قرار است امسال کمک‌هایی از سوی فدراسیون صورت بگیرد و به همین نسبت باید کمک‌هایی از طرف اداره ورزش و جوانان انجام گیرد.
    عمیدی همچنین خطاب به رییس جدید این هیات گفت: زمان بسیار خوبی سکان‌دار این هیات شدید زیرا به نوعی فرصت دارید؛ برنامه‌های سال آینده را برنامه‌ریزی کنید و نگاهی هم به وضعیت هیات در سال گذشته بیندازید و فدراسیون نیز از تعیین سرپرستی شما در این مدت راضی بوده است و با انتخاب شما همه اعلام آمادگی و کمک کرده‌اند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر فدراسیون در مشهد:باعث تاسف است که مشهد دو میز پینگ‌پنگ با کیفیت ندارد"
    تازه ترین اخبار