امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۳:۵۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16429
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی در حالی انتخاب شد که انتخابات تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، به نقل از خبرگزاری ایسنا خراسان رضوی مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی امروز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان…

    رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی در حالی انتخاب شد که انتخابات تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، به نقل از خبرگزاری ایسنا خراسان رضوی مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی امروز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که مجید رفائی، پس از انصراف دو نامزد دیگر و در حالی که تنها کاندیدای این مجمع بود، به عنوان رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی انتخاب شد.

     

    بهنام به عنوان اولین کاندیدای این انتخابات گفت: خوشحالم که بالاخره این نشست برگزار شد زیرا برای اداره این مجموعه، نیاز به تخصص است در حالی که سرپرست سابق هیات دارای تخصص و تعهدی کافی نبود.

     

    وی ادامه داد: اگر بدانیم کسی در یک مجموعه از ما برتر است، باید کنار برویم و من در مقابل مهندس رفاهی به مانند فیل و مورچه می‌مانم و به همین دلیل به نفع او از این انتخابات کنار می‌روم.

     

    مستحقی راد، دیگر کاندیدای این انتخابات عنوان کرد: از حمایت‌های خوش‌باطن، معاون اداره ورزش و جوانان که طی این ۶ – ۵ ماه به هیات کمک کرده قدردانی می‌کنم و باید بگویم بزرگ‌ترین خلا ما نبود یک رییس کاردان و بزرگ در راس هیات است و طی چهار پنج ماهی که مهندس رفاهی سرپرست هیات بود، خیلی خوب کار شده است.

     

    وی اضافه کرد: ۱۶ سال عضو تیم ملی بودم اما در کنار فردی چون مجید رفاهی از این انتخابات انصراف می‌دهم و امیدوارم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان، خانه پینگ پنگ ساخته شود.

     

    با انصراف این دو کاندیدا انتخابات مجمع برگزار شد و هر ۱۷ نفر حاضر در مجمع، به مهندس مجید رفاهی رای دادند.

     

    رییس جدید هیات تنیس روی میز استان خراسان رضوی نیز در پایان این انتخابات گفت: از کلاس سوم دبیرستان به پینگ پنگ علاقمند شدم و مقطعی به عنوان نایب رییس در این زمینه فعالیت کردم و از آنجایی که مهندسی عمران خوانده‌ام می‌خواهم یک خانه تنیس روی میز با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان بسازم.

     

    وی خاطرنشان کرد: با هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان صحبت و درخواست کرده‌ام تا مشکلات مالی حل شود و خانه پینگ‌پنگ ساخته شود؛ همچنین می‌خواهم تا وی در مسائل اداری نیز ما را یاری کند.

     

    رفائی افزود: به دنبال تشکیل کمیته استعدادیابی هستم و از شما فرصت می‌خواهم تا اعضای هیات را به مدیرکل ورزش و جوانان معرفی کنم و پس از این، کار هیات را به طور جدی پیگیری کنیم.

     

    محمد رضا خوش‌باطن، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه این مجمع گفت: امیدوارم با همکاری هیات تنیس روی میز و حمایتی که پیشکسوتان از این رشته می‌کنند و پیگیری‌های مستمر رییس دست به دست هم دهیم تا خواسته‌های جامعه تنیس روی میز استان تحقق پیدا کند.

     

    وی ادامه داد: هیات تنیس باید حداقل یک یا دو بار در سال به مجمع گزارش کار بدهد و امیدوارم در آینده خبرهای خوشی از این هیات بشنویم و به مجید رفائی این انتخاب شایسته‌اش را تبریک می‌گویم و در این چهار ماه از او راضی بوده‌ایم.

     

    وی افزود: انتظار ما این است که هیات جدید شهرستان‌ها را ساماندهی و لیگ‌های نوجوانان و بزرگسالان را برگزار کند و همچنین یک کمیته استعدادیابی در استان تشکیل دهد.

     

    از حاشیه‌های این انتخابات می‌توان به شهرستان نماینده خلیل‌آباد اشاره کرد که رییس اداره ورزش و جوانان به جای رییس هیات تنیس روی میز در مراسم حضور پیدا کرده بود که این از نگاه دبیر فدراسیون دور نماند و امیری دبیر فدراسیون اظهار کرد وی حق رای ندارد و باید رییس هیات، نایب رییس یا دبیر هیات حضور داشته باشند و با دخالت خوش‌باطن و نشان دادن اساسنامه این مشکل برطرف شد و دبیر فدراسیون بعد از موافقت هر سه کاندیدا با حضور این نماینده، در انتخابات رای به برگزاری مجمع داد.

     

    لازم به ذکر است در این مجمع، رییس فدراسیون تنیس روی میز و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی غایب بودند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رفایی رئیس هیئت جدید خراسان رضوی:خانه تنیس روی میز استان راه‌اندازی می‌شود"
    1. […] پایگاه تخصصی پینگ پنگ(تنیس روی میز) کشور | رفایی رئیس &#823… […]


    تازه ترین اخبار