امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۴۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1649
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مارینا شوماکووا قهرمان دوره پیش انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از تیم ملی قزافستان خداحافظی کرد تا شانس بازیکنان دیگر افزایش یابد .  با خداحافظی مارینا شوماکووا قهرمان دوره پیش انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از تیم ملی قزافستان شانس دیگر بازیکنان را برای کسب سهمیه المپیک افزایش دهد . مسابقات مقدماتی انتخابی…

    مارینا شوماکووا قهرمان دوره پیش انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از تیم ملی قزافستان خداحافظی کرد تا شانس بازیکنان دیگر افزایش یابد .
     با خداحافظی مارینا شوماکووا قهرمان دوره پیش انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از تیم ملی قزافستان شانس دیگر بازیکنان را برای کسب سهمیه المپیک افزایش دهد . مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۱۲ منطقه آسیای میانه در ایران برگزار خواهد شد و بازیکنان قزاقستان ، ازبکستان و ایران بازهم همانند دوره قبل جدال سختی برای کسب سهمیه المپیک خواهند داشت .
    یلنا شاگارووا با رده جهانی ۴۶۹ از قزاقستان ، ریما گوفرانووا با رنکینگ ۵۱۰ جهان از ازبکستان ، ندا شهسواری با رتبه ۵۹۶ از ایران و گولچه خوسنووا با رنکینگ ۶۰۲ جهان از قزاقستان چهار بازیکن برتری هستند که در منطقه آسیای میانه بالاترین رنکینگ را دارند که جزء سیدهای اصلی انتخابی المپیک خواهند بود .
    گفتنی است مسابقات انتخابی المپیک منطفه آسیای میانه دیماه برای انتخاب دو سهمیه در بخش مردان و زنان در ایران برگزار می شود .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خداحافظی قهرمان آسیای میانه وافزایش بخت ایران"
    تازه ترین اخبار