امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۳:۰۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16536
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دکتر محمد عباسی در حاشیه جلسه هیات دولت، ۴ سرویس جدید اداره اخبار ورزشی ایسنا به نام‌های علم ورزش، توپ و تور، ورزش بانوان و جهان ورزش را افتتاح کرد.   همزمان با رونمایی از پایگاه اینترنتی جدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ۴ سرویس جدید اداره اخبار ورزشی…

    دکتر محمد عباسی در حاشیه جلسه هیات دولت، ۴ سرویس جدید اداره اخبار ورزشی ایسنا به نام‌های علم ورزش، توپ و تور، ورزش بانوان و جهان ورزش را افتتاح کرد.

     

    همزمان با رونمایی از پایگاه اینترنتی جدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ۴ سرویس جدید اداره اخبار ورزشی را افتتاح کرد تا فعالیت این بخش‌ها رسما آغاز شود.

     

    * علم ورزش

     

    با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و اهمیت به اصول علمی و تخصصی در تمام علوم از جمله ورزش، ایسنا، به عنوان یک نهاد دانشجویی و با توجه به ماهیت علمی و آکادمیک خود، مباحث علمی روز، اصول پایه ای و تخصصی را مدنظر قرار داده تا با توجه به نقش غیرقابل انکار دانش، به رشد و گسترش ورزش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی توجه شود.

     

    * ورزش بانوان

     

    موفقیت بانوان در سال های اخیر به اذعان کارشناسان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رشد بسیار سریعی داشته است. با توجه به درخشش بی نظیر بانوان ورزشکار در بازی های آسیایی گوانگجو، فراهم شدن امکان حضور بانوان ایرانی در رقابت‌های جهانی منطبق با موازین شرعی و اسلامی، ایسنا در راستای فراهم کردن فضای رسانه‌ای مطلوب برای توجه بیشتر به موفقیت‌ها، دستاوردها و البته در کنار آن مشکلات و موانع این حوزه، این بخش را راه اندازی می کند.

     

    * توپ و تور

     

    توجه بیش از اندازه به رشته فوتبال در فضای رسانه‌ای کشور و در کنار آن غافل شدن از رشته‌های مهم و افتخارآفرینی مانند والیبال، ‌بسکتبال، هندبال و … ایجاد بخشی جدا برای پوشش اخبار این رشته‌ها را ایجاب می‌کند. حضور غرورآفرین بسکتبالیست‌های ایران در المپیک پکن، قهرمانی والیبال در جام ملت‌های آسیا و درخشش در جام جهانی، در کنار رشد امیدبخش رشته‌های راکتی و بهبود رده‌ی ورزشکاران این رشته، تنها نمونه‌هایی کوچک از موفقیت این رشته‌هاست. با توجه به وضعیت مطلوب رشته‌های انفرادی، موفقیت رشته‌های تیمی مانند والیبال و بسکتبال دستاوردی بزرگ است که توجه رسانه‌ای بیشتر را می طلبد.

     

    * جهان ورزش

     

    با توجه به علاقمندی مخاطبان ورزشی به رقابت‌های جهانی و بین المللی، برگزاری رویدادهای معتبر ورزشی در رشته‌های مختلف طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. قشر جوان جامعه‌ی ایران هم مستثنی نیست و رویدادهایی مانند جام جهانی فوتبال، المپیک، رقابت‌های گرنداسلم تنیس، رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک و لیگ های فوتبال کشورهای صاحب نام اروپایی، علاقمندان زیادی دارد. از سوی دیگر با توجه به حضور پررنگتر ایران در رقابت‌های بین المللی و بازتاب اخبار مربوط به آن در رسانه‌های جهانی، اخبار ترجمه مربوط به این رویدادها در این بخش منتشر و به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "با حضور عباسی:چهار سرویس جدید ورزشی ایسنا آغاز بکار کرد"
    تازه ترین اخبار