امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۵۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16584
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به نام خدا با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت جناب آقای علوی آقای علوی به استحضار میرسانم برای اولین بار اینجانب حسین مختاری که کاندیدای ریاست هیات تنیس روی میز استان اصفهان هستم از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان که واقعا مدیر کل محترم آن آقای دکتر خدابخش عدالت را…

    به نام خدا
    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت جناب آقای علوی
    آقای علوی به استحضار میرسانم برای اولین بار اینجانب حسین مختاری که کاندیدای ریاست هیات تنیس روی میز استان اصفهان هستم از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان که واقعا مدیر کل محترم آن آقای دکتر خدابخش عدالت را برقرار و بی طرف نسبت به انتخاب اعضای مجمع اقدام نمودند تشکر و برخود لازم میدانم از این حرکت صادقانه تجلیل بعمل آورده که انشاءالله این روند برای آیندگان نیز مثمر ثمر واقع شود .
    یکی از کاندیداها در سایت اعلام کردند که اداره کل مد نظرش کاندیدی خاص است . صد در صد این مورد را تکذیب و اعلام مینمایم همانطور که به گفته ایشان نیز کاندید موقت عوامل پشت پرده فدراسیون است این برخوردها صحیح نبوده و بهتر است به اساس کار و دینی که به این رشته داریم فکر کرده و این پست و مقامهای زودگذر ملاک نباشد .
    خانم ملیکا آخوندی که اعلام کرده اند ۱۵ سال دارد ۱۷ ساله میباشند و آقای حنطه که سن ایشان را اعلام نکرده اند از جوانان آینده دار این استان میباشند . شهرستان اصفهان با حدود ۲۰۰۰۰۰۰ نفر جمعیت باید جزو ۵ شهرستان رای دهنده باشد با توجه به اینکه برای اولین بار این ۵ شهرستان را بر اساس رای گیری روسای هیاتهای شهرستانهای استان انتخاب کرده اند . شهرستان مبارکه در استان فعالیتی ندارد .
    نهایتا امیدوارم آنچه به خیر و صلاح این رشته در استان میباشد انجام و جدای از اینکه از آب گل آلود اصفهان جهت گرفتن ماهی باشیم و با توجه به اینکه این استان دارای مدیران و قهرمانان بزرگ در این رشته میباشد ، بتوانیم به پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی از نظر فنی و اخلاقی کمک نمائیم . با تشکر
    حسین مختاری کاندیدای ریاست هیات تنیس روی میز استان اصفهان

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نامه آقای مختاری یکی از کاندیداهای اصفهان به پایگاه تخصصی"
    تازه ترین اخبار