امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۵:۳۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16678
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات قهرمانی تنیس روی میز باشگاههای بزرگسالان استان خوزستان یادواره مرحوم سیامک شهماروند در تاریخ ۹۰/۱۲/۱۸ درسالن هیأت تنیس روی میز استان خوزستان برگزار گردید . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این مسابقات با حضور ۹ تیم به صورت لیگ (۵ از ۹) انجام شد . ۱- مسابقات در ۲ گروه ۴ و…

    مسابقات قهرمانی تنیس روی میز باشگاههای بزرگسالان استان خوزستان یادواره مرحوم سیامک شهماروند در تاریخ ۹۰/۱۲/۱۸ درسالن هیأت تنیس روی میز استان خوزستان برگزار گردید .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این مسابقات با حضور ۹ تیم به صورت لیگ (۵ از ۹) انجام شد .
    ۱- مسابقات در ۲ گروه ۴ و ۵ تیمی برگزار شد .
    ۲- در گروه ۱ تیم های حفاری الف –حامیان اهواز –ایذه ب –هیأت گتوند و هیأت بهبهان حضور داشتند و در گروه ۲ تیمهای ایذه الف –بنیاد شهید اهواز –انقلاب اهواز و حفاری ب حضورداشتند .
    ۳-پس از انجام ۱۶ مسابقه تیمی سرانجام در گروه ۱ تیمهای حفاری الف و حامیان باشکست حریفان خود راهی مرحله ضربدری شدند و در گروه ۲ نیز تیم ایذه الف و بنیادشهید اهواز با شکست رقبای خود راهی مرحله بعد شدند .
    ۴-در مرحله ضربدری تیم حفاری الف با شکست تیم حامیان با نتیجه ۵ بر ۰ راهی فینال شد و تیم ایذه الف نیز با شکست بنیاد شهید اهواز با نتیجه ۵ بر ۰ دیگر تیم فینالسیت شد .
    ۵- در مسابقه فینال که بین تیم های حفاری الف و ایذه الف برگزار شد در یک مسابقه دیدنی که بین بهترین بازیکنان استان برگزار شد پس از ۴ ساعت مسابقه تیم ایذه الفبا ترکیب (اکبر بهمنی – علی جابری –مسلم قنواتی و علی ملائی) با نتیجه ۵ بر ۲ تیم حفاری الف را که با ترکیب (پژمان بخشنده –احسان کشتکار –محسن حدادیان و رامین علی پور) در این مسابقات ظاهر شده بود شکست داد و مقام قهرمانی باشگاههای استان رااز آن خود کرد . لازم به ذکر است برای ایذه الف در بازی دوبل آقایان اکبر بهمنی وعلی جابری توانستند دوبل محسن حدادیان و احسان کشتکار را شکست دهند و در بازی های انفرادی به ترتیب اکبر بهمنی احسان کشتکار را شکست داد. پژمان بخشنده علی جابری را مغلوب کرد . مسلم قنواتی توانست رامین علی پور را شکست دهد و محسن حدادیان نیز علی ملائی را از پیش رو برداشت . در مسابقه ششم اکبر بهمنی پژمان بخشنده را مغلوب کرد و در مسابقه پایانی علی جابری با شکست احسان کشتکار نتیجه مسابقه را ۵ بر ۲ به سود ایذه الف تمام کرد . ضمناً تیم حامیان اهواز و بنیاد شهید اهواز که بازی های بسیار خوبی ارائه داده بودند مشترکاً سوم شدند .
    ۶-نکته جالب توجه این مسابقات حضور مجدد نیما ارزانی بازیکن خوش تکنیک و با اخلاق خوزستانی در این مسابقات بود که از قضا بعد از ۴ سال دوری از مسابقات بسیار زیبا بازی کرد و در یک مسابقه بسیار دیدنی و نزدیک بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ در امتیاز ۱۲ بر ۱۰ به علی ملائی واگذار نمود که بازگشت وی به مسابقات نشان از علاقه این بازیکن محجوب و دوست داشتنی به رشته مورد علاقه اش میباشد .
    ۷-در پایان مسابقات کاپ های قهرمانی توسط مسئولین هیأت استان به تیمهای اول تا سوم اهداء شد .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات باشگاههای خوزستان یادواره مرحوم سیامک شهماروند در اهواز برگزار شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام با این همه امکانات و سرمایه های خوب و با یک برنامه ریزی و کار گروهی خوزستان میتواند جایگاه والاتری کسب نماید

    2. روح الله بصیری گفت:

      سلام علیکم!باتشکرازشما!جای تعجب دارد مسابقات باشگاهی بزرگسالان که بهترینهای استان حضور دارند از داورهای کم تجربه یا بعضا بی تجربه وبدون کارت داوری استفاده شود.خواهشمندیم انعکاس دهید تاحق کسی درمسابقات آتی ضایع نشود.با سپاس

    3. لركي پور گفت:

      با سلام وتشکر از همه تیم های شرکت کننده در مسابقات به مناسبت یادواره مرحوم سیامک شهماروند،که از راههای دور ونزدیک جضور بهمرساندند،جای خوشحالی است که دراین مسابقات از بازیکنان ارزنده استان دعوت بعمل آمد، خوزستان از نظر بازیکنان برتر کم ندارد امیدوارم برگزاری اینگونه مسابقات به دفعات بیشتری انجام شود تاآمادگی تنیسورهای داخلی بیش از پیش شود ، بنده کسب مقام اولی تیم شهرستان ایذه را به کلیه بازیکنان مربی وسرپرست تیم وکلیه علاقه مندان این تیم تبریک عرض می نمایم

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      کسب مقام قهرمانی تیم تنیس روی میز شهرستان ایذه را در مسابقات تنیس روی میز باشگاههای استان خوزستان را به رئیس محترم تربیت بدنی ، رئیس محترم هیأت تنیس روی میز شهرستان ، مربیان ، ورزشکاران و علاقمندان تنیس روی میز شهرستان ایذه تبریک عرض نموده ، انشاالله شاهد پیشرفت روزافزون تنیس روی میز در آن شهرستان باشیم و مثل گذشته قهرمان های ارزشمندی را به استان زر خیز خوزستان و کشور عزیزمان تقدیم نماید . انشاالله . مبارک باشد .


    تازه ترین اخبار