امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16685
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس جدید هیات تنیس روی میز خراسان رضوی خواستار بکارگیری و بهره مندی از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای رشد و شکوفایی تنیس روی میز استان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مجید رفائی افشار با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق و مناسب در این حوزه، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از…

    رییس جدید هیات تنیس روی میز خراسان رضوی خواستار بکارگیری و بهره مندی از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای رشد و شکوفایی تنیس روی میز استان شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مجید رفائی افشار با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق و مناسب در این حوزه، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از نقاط قوت موجود، جایگاه استان در کشور بهبود یابد.

     

    وی اعلام کرد: ساماندهی کمیته های شهرستانی تنیس روی میز، برگزاری لیگ در رده های مختلف سنی، تشکیل کمیته استعدادیابی و توجه به پیشکسوتان، از جمله موارد مهم و مدنظر اداره کل به منظور ارتقای هیات های ورزشی می باشد.

     

    رفائی افشار عنوان کرد: «پیگیری تاسیس خانه تنیس روی میز» از جمله برنامه های مهم این هیات برای دستیابی به جایگاه واقعی تنیس روی میز برای استان خراسان رضوی است.

     

    رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد:که با استفاده از تجربه پیشکسوتان، رشته ورزشی تنیس روی میز در استان، به توسعه و پیشرفت مطلوبی دست یابد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رفایی افشار:تلاش برای تشکیل «کمیته استعدادیابی» و «خانه تنیس روی میز» خراسان رضوی"
    تازه ترین اخبار