امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۸:۰۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16714
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:   نباید به رتبه‌های کشوری بسنده کنیم   خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تنیس روی میز استان اصفهان با توجه به ظرفیتی که دارد، نباید به رتبه‌های کشوری بسنده کند و باید مقام‌آوری در مسابقات آسیایی و جهانی را سرلوحه کارش…

    رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

     

    نباید به رتبه‌های کشوری بسنده کنیم

     

    خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تنیس روی میز استان اصفهان با توجه به ظرفیتی که دارد، نباید به رتبه‌های کشوری بسنده کند و باید مقام‌آوری در مسابقات آسیایی و جهانی را سرلوحه کارش قرار دهد.
    به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی نیکوکار امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال به عناوین مختلف در ورزش تنیس روی میز حضور داشتم و خوشحالم که در زمانی برای ریاست دوباره هیئت نامزد شدم که جو حاکم بر ورزش اصفهان بسیار خوب شده است.

     

    وی با بیان اینکه شعار وی دوستی، تلاش و موفقیت است، تصریح کرد: باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا تمام نیروها با علایق مختلف در جای خود قرار گرفته و به تنیس روی میز اصفهان خدمت کنند.

     

    رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به ظرفیت تنیس روی میز استان اصفهان بیان داشت: نوشاد عالمیان با امکاناتی محدود توانست به جایگاه فعلی برسد و این مسئله نشان می‌دهد که می‌توانیم به دستیابی به سکوهای جهانی و آسیایی امیدوار باشیم.

     

    به گزارش فارس، در مجمع هیئت تنیس روی میز استان اصفهان چهار نفر به عنوان کاندیدا حضور داشتند که دو نفر پیش از مجمع انصراف داده و مرتضی نیکوکار و حسین مختاری با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت نیکوکار رئیس جدید هیئت شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیکوکار: نباید به رتبه‌های کشوری بسنده کنیم …"
    1. سپهری گفت:

      با عرض سلام واحترام
      ضمن عرض تبریک خدمت جناب اقای نیکوکار.ارزومند موفقیت روزافزون را برای شما بزرگوار را از خداوند متعال خواستارم.سپاسگذارم.

    2. بهنام ضيايي گفت:

      ضمن عرض تبریک خدمت جناب اقای نیکوکار.ارزومندی موفقیت روزافزون را برای جنابعالی را درگاه از خداوند منانخواستارم.
      موفقیت کلیه ورزشکاران آرزوی ماست


    تازه ترین اخبار