امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۲:۵۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16736
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     بانوی ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز که برای حضور در المپیک تمریناتش را ادامه می‌دهد،‌ از فدراسیون تنیس روی میز خواست رقبای تمرینی خارجی را به ایران دعوت کند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فکر می‌کنم دو،…

     

     

    بانوی ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز که برای حضور در المپیک تمریناتش را ادامه می‌دهد،‌ از فدراسیون تنیس روی میز خواست رقبای تمرینی خارجی را به ایران دعوت کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فکر می‌کنم دو، سه اردوی برون مرزی برای ملی‌پوشان المپیکی از سوی فدراسیون در نظر گرفته شده است که امیدوارم این سفرها در سال آینده انجام شود.

     

    وی ادامه داد: از فدراسیون انتظار دارم که دو، سه رقیب تمرینی خارجی را به ایران بیاورد تا بتوانم با آن‌ها تمرین کنم چون با تکنیک پینگ‌پنگ بازان ایرانی آشنا هستم و تمرین با یک رقیب خارجی برایم لازم است.

     

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان درباره ناکامی تیم ملی بانوان در رقابت‌های آسیایی که اخیرا برگزار شد، گفت: اولین بار بود که در مسابقات آسیایی شرکت داشتیم و سخت‌ترین قرعه هم برای ما بود.

     

    وی ادامه داد: رقابت‌های آسیایی از رقابت‌های جهان هم سخت تر است چون ممکن است در رقابت‌های جهانی با کشورهای اروپایی هم گروه شویم و بازی آن‌ها شباهت بیشتری به ما دارد، در حالی که در آسیا قهرمانان جهان حضور داشتند.

     

    شهسواری در عین حال تصریح کرد: حضور در چنین میادینی برای ما تجربه بسیار خوبی است، اما این را هم در نظر بگیرید که ما با اختلافات امتیازی کمی به این ورزشکاران بازی را واگذار کردیم و بی تجربگی در این مسابقات علت اصلی شکست ما بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری:فدراسیون برایم رقیب تمرین خارجی بیاورد"
    1. رامين صفي خاني گفت:

      با سلام
      با توجه به این نکته که سطح پینگ پنگ آقایان در مقایسه با بانوان کشورمان بسیار بالاتر است پیشنهاد میشود از آقایان تیم ملی جهت تمرین با بانوان دعوت به عمل آید.در صورت نداشتن مشکل شرعی وبا توجه به استفتاعات علمای محترم.


    تازه ترین اخبار