امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16760
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی نوجوانان بانوان ایران گفت: بازیکنان بیشتری را برای تجربه‌اندوزی به مسابقات اوپن عراق اعزام می‌کنیم.  ویدا عبدی در گفت و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: در تمام رده‌های سنی مربیگری کرده‌ام و هدایت تیم‌های نونهالان تا بزرگسالان را برعهده داشته‌ام. در مسابقات آسیایی نیز هدایت تیم نوجوانان و…

    مربی تیم ملی نوجوانان بانوان ایران گفت: بازیکنان بیشتری را برای تجربه‌اندوزی به مسابقات اوپن عراق اعزام می‌کنیم.
     ویدا عبدی در گفت و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: در تمام رده‌های سنی مربیگری کرده‌ام و هدایت تیم‌های نونهالان تا بزرگسالان را برعهده داشته‌ام. در مسابقات آسیایی نیز هدایت تیم نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارم.

     

    وی در خصوص حضور تیم نوجوانان بانوان ایران در رقابت‌های اوپن عراق خاطرنشان کرد: اغلب نوجوانان ما به دلیل سن پایینی که دارند، برای اولین بار به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند و از آنجا که عراق نزدیک به ایران است، سعی می‌کنیم افراد بیشتری را اعزام کنیم تا تجربه‌اندوزی کنند.

     

    مربی تیم ملی بانوان نوجوان ایران ادامه داد: مسابقات اوپن عراق در سطح جهانی برگزار می‌شود و در رنکینگ بازیکنان تأثیرگذار است؛ به همین دلیل خوشبختانه در این رده سنی ۶ نفر را به رقابت‌ها اعزام می‌کنیم.

     

    ویدا عبدی با اشاره به سوابق حضور در تورنمنت‌های خارجی در رده سنی نوجوانان گفت: سال گذشته نیز در مسابقات اوپن عراق شرکت کردیم و اغلب بازیکنانمان در بخش انفرادی و دوبل روی سکو رفتند.

     

    وی تأکید کرد: سال گذشته اولین دوره برگزاری مسابقات در عراق بود و کشورهای محدودی شرکت کرده بودند اما امسال شرکت‌کنندگان بیشتری حضور دارند، اما اطلاع دقیقی از اسامی شرکت کنندگان ندارم.

     

    عبدی افزود: با توجه به کم‌تجربگی بازیکنان و اولین حضورشان در مسابقات خارجی توقع چندانی برای مدال‌آوری از آنها نداریم. برخی بازیکنان نونهال هستند و در رده نوجوانان شرکت کرده‌اند؛ با توجه به سن پایین آنها حتی در صورتی که مقام کسب نکنند، خوشحال هستم که در این مسابقات به میدان می‌روند، زیرا هنوز فرصت دارند تا در یکی دو سال آینده در رده نوجوانان باقی بمانند و عملکرد بهتری داشته باشند.

     

    وی هدف از شرکت در رقابت‌های اوپن عراق را ارتقای زیر ساخت تنیس روی میز بانوان عنوان کرد و گفت: به دلیل اهمیت ویژه فدراسیون به رده سنی نوجوانان و نونهالان، نفرات بیشتری را به مسابقات اعزام کردیم؛ به آینده و برنامه دراز مدت نگاه می‌کنیم.

     

    تیم‌های ملی تنیس روی میز بانوان نوجوانان و جوانان ایران برای شرکت در مسابقات اوپن عراق امروز راهی سنندج می‌شوند و فردا عازم سلیمانیه خواهند شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ویدا عبدی:نگاهمان به آینده است"
    1. سعید منتصری گفت:

      باسلام به خانم عبدی مربی تواناوزحمتکش تیم ملی وتبریک به خانم نرگس یاری بازیکن خوب کرمانشاهی که در معیت تیم ملی به این مسابقات اعزام شد وهمچنین ارزوی موفقیت


    تازه ترین اخبار