امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۹:۳۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16792
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: قرار بود تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان متشکل از چهار بازیکن، سه شنبه شب عازم مجارستان شود که به دلیل آماده نشدن روادید اعضای تیم، این سفر به احتمال زیاد با تاخیر انجام می شود. ‘سیما لیموچی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: قرار بود تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان متشکل از چهار بازیکن، سه شنبه شب عازم مجارستان شود که به دلیل آماده نشدن روادید اعضای تیم، این سفر به احتمال زیاد با تاخیر انجام می شود.
    ‘سیما لیموچی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: پیش از رقابت های انتخابی بازی های المپیک در تهران، فدراسیون پینگ پنگ یک اردوی مشترک با تیم ملی مجارستان برای تیم ملی در نظر گرفت و برگزاری این اردوی مشترک و همچنین حضور دو بازیکن زن مجاری تا زمان مسابقات در ایران موجب شد تیم ملی با روش های پیشرفته و اروپایی در این رشته آشنا شده و نخستین سهمیه بازی های المپیک در قسمت زنان را کسب کنیم.
    وی ادامه داد: بر اساس این تجربه، فدراسیون به منظور حضور قدرتمند تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران در مسابقه های جهانی که فروردین ماه در شهر دورتموند آلمان برگزار می شود و همچنین رقابت های انتخابی المپیک، اردوی ۱۰ روزه ای را با تیم ملی مجارستان در نظر گرفت که علاوه بر تمرینات مشترک، تیم ها بتوانند یک دوره بازی دوستانه نیز برگزار کنند و با آمادگی و شرایط بدنی بهتری عازم آلمان شوند.
    مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی مردان و زنان جهان در روزهای ۶ تا ۱۲ فروردین‎ ماه در شهر دورتموند آلمان برگزار خواهد شد.
    لیموچی ادامه داد: در صورتی که روادید بازیکنان تیم ملی بانوان آماده شود، تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران متشکل از ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی و مریم صامت با مربیگری اینجانب عازم مجارستان خواهد شد.
    وی گفت: در صورت اعزام به مجارستان، تیم کشورمان از طریق این کشور به مسابقه های جهانی در شهر دورتموند آلمان سفر خواهد کرد.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان با تاکید بر حمایت خوب فدراسیون پینگ پنگ گفت: فدراسیون در ماه های اخیر برنامه فشرده و بسیار منسجمی برای تقویت تیم ملی زنان کشورمان انجام داده و می تواند بازیکنان را به لحاظ جسمانی و تکنیکی و تاکتیکی به شرایط مطلوب نزدیک کند.
    وی، دعوت از ‘اوا یلر’ سرمربی تیم های ملی زنان پینگ پنگ آلمان به ایران را در راستای حمایت ویژه از بازیکنان زن کشورمان
    عنوان کرد و گفت: در اردویی که با حضور این مربی آلمانی برگزار شد، علاوه بر انجام تمرینات عمومی، تمرینات اختصاصی ویژه هر یک از بازیکنان با توجه به شرایط و نقاط ضعف های آنان برگزار شد تا بازیکنان با توجه به نیازهای اختصاصی خود به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی نیز آماده شوند.
    وی، حضور تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران در مسابقه های
    بین المللی کویت را از دیگر برنامه های فدراسیون خواند و افزود: با توجه به رده بندی بازیکنان کشورمان، امکان اینکه آنان بتوانند در مقابل بازیکنان برتر دنیا بازی کنند، بسیار پایین است اما در تورنمنت بین المللی کویت با توجه به حضور برترین های جهان، این فرصت برای بازیکنان ما فراهم شد تا در مقابل بازیکنانی با رده بندی دو رقمی از کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی قرار گیرند.
    وی، شرکت تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران در مسابقه های
    آسیایی ماکائو را از دیگر برنامه های تدارکاتی تیم ملی برای حضور موفق تر در رقابت های انتخابی المپیک دانست و گفت: ایران بعد از ۳۸ سال، این امکان را یافت که بار دیگر در مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی آسیا شرکت کرده و نتایج خوبی نیز کسب کند.
    این سرمربی، بار دیگر از تلاش مسوولان فدراسیون پینگ پنگ
    قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه فدراسیون به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان، تیم های نوجوانان و جوانان را نیز به اردوهای تدارکاتی اعزام کرده که در همین راستا این دو تیم هم اکنون در عراق هستند.
    لیموچی ادامه داد: این اردوها کمک خواهد کرد تا تیم ملی به آمادگی کافی دست یابد و بازیکنان پینگ پنگ با اعتماد به نفس بیشتر بتوانند در رقابت های انتخابی شرکت کرده و احتمال کسب سهمیه برای زنان را افزایش دهند.
    این مربی همچنین راجع به برنامه های خاص فدراسیون پینگ پنگ برای آمادگی ندا شهسواری نخستین دارنده سهمیه المپیک ایران گفت: قرار است شهسواری به شکل خاص در شش اردوی تدارکاتی که شامل تورنمنت های بین المللی است، شرکت کند که حضور در رقابت های بین المللی مراکش، سوئد و کره جنوبی از جمله آنها است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی :روادید بازیکنان آماده شود به مجارستان می رویم"
    تازه ترین اخبار