امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۵:۰۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16807
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روز دوم رقابتهای  اوپن بین المللی  نوجوانان وجوانان سلیمانیه در حالی آغاز شد که تیم های ایران چه آنها که برنده شدند و چه تیم های بازنده بازیهای خوب وقابل قبولی را از خود به جای گذاشتند. تیم نوجوانان  ب پسر توانستند با غلبه سه بر صفر بر تیم های لبنان وعراق الف  دوپیروزی خوب بدست آورند اما در…

    روز دوم رقابتهای  اوپن بین المللی  نوجوانان وجوانان سلیمانیه در حالی آغاز شد که تیم های ایران چه آنها که برنده شدند و چه تیم های بازنده بازیهای خوب وقابل قبولی را از خود به جای گذاشتند.
    تیم نوجوانان  ب پسر توانستند با غلبه سه بر صفر بر تیم های لبنان وعراق الف  دوپیروزی خوب بدست آورند اما در مقابل تیم سوئد نتیجه را واگذار کردند (۳برصفر).
    تیم نوجوانان الف ایران توانست با غلبه بر تیم های عراق (ب و ج) ومصر با اقتدار به مرحله بعد صعود نماید.
    در قسمت نوجوانان دختر نیز یک دیدار برگزار گردید که نوجوانان ب ایران توانستند با غلبه بر عراق الف یک برد شیرین کسب نمایند.
    نکته قابل توجه این بازی رقابت جالب و بسیار جذاب فاطمه مختار رضایی این دخترک کوچولوی ریز نقش بود که در یک بازی هیجانی و بسیار زیبا با توجه به اینکه اولین حضور خود را در رقابتهای برون مرزی تجربه میکرد توانست در بازی اول حریف خود را شکست دهد تا مورد تشویق تمام حاضرین در سالن مسابقات گردد.
    درقسمت جوانان نیز تیم جوانان پسر الف  توانست با غلبه بر تیم های رقیبان خود به مرحله بعد صعود نماید.
    جوانان پسر ب نیز توانست  با غلبه بر رقیبان خود به دور بعدی این رقابتها صعود نماید.
    فردا قرار است دوتیم ایران الف و ب و تیم های سوئد الف و ب بازی نیمه نهایی را برگزار کنند.
    در قسمت جوانان دختر نیز تیم جوانان الف در مقابل تیم سوئد ب قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو ابن بازی را واگذار کرد. در این بازی دیدنی بردهای ایران را زهرا علوی در قسمت انفرادی و زوج زهراعلوی و سولماز محمد پور بدست آوردند. در بازی بعدی تیم جوانان الف دختر ایران توانست عراق را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد وبه دور بعد صعود نماید.
    در بازی نیمه نهایی این تیم مقابل سوئد الف قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر این بازی را واگذار کرد وبه مقام سومی بسنده کرد. در این دیدار سولماز محمد پور با وجود بازنده شدن در مقابل نفر اول تیم سوئد یک بازی دیدنی و سراسر هیجان را از خود بجای گذاشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش رقابتهای اوپن عراق(قسمت سوم) +عکس"
    1. محمد گفت:

      سلام
      لطفا از نوجوانان پسر هم عکس بگذارید

    2. زهرا گفت:

      سلام. خواهشن از نفرات تشکیل دهنده ی تیم ( الف ) و ( ب ) نوجوانان دختر و همچنین نتایج کسب شده نوجوانا دختر گزارش بیشتری ارایه دهید.

    3. لركي پور گفت:

      باسلام ماشاءالله وهزاران آفرین به ورزشکاران ومربیان تیم های اعزام شده به کشور عراق ،با آرزوی کسب موفقیت های بیشتر .

    4. نوشین دهقانی ناژوانی گفت:

      مرسی از شما


    تازه ترین اخبار