امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۰:۴۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1681
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی جوانان ایران گفت: مسابقات رده بندی دسته یک و دو با کیفیت و در آرامش کامل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز پوریا عمرانی در خصوص اول شدن در رقابت های رده بندی دسته دو و یک اظهار داشت: پس از تمریناتی که زیر نظر پدرم انجام دادم…

    عضو تیم ملی جوانان ایران گفت: مسابقات رده بندی دسته یک و دو با کیفیت و در آرامش کامل برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز پوریا عمرانی در خصوص اول شدن در رقابت های رده بندی دسته دو و یک اظهار داشت: پس از تمریناتی که زیر نظر پدرم انجام دادم با تمام تلاش خود در ابن رقابت ها شرکت کردم و توانستم در دو مسابقه به مقام اول دست پیدا کنم.
    وی در خصوص سطح کیفی خاطر نشان کرد: مسابقات بصورت دوره ای برگزار شد و ازکیفیت خوبی برخوردار بود و رقابت های جالبی را شاهد بودیم.
    عمرانی با توجه به مشکلات موجود در تنیس روی میز اظهار داشت: در حال حاضر جامعه تنیس روی میز دچار حاشیه های زیادی شده است. من از یک خانواده پینگ پنگی هستم. خواهرم عضو تیم ملی بزرگسالان است و پدرم سالیانی است که به عنوان مربی فعالیت می کند. من به شخصه احترام زیادی هم برای بازیکنان هم برای مسئولین فدراسیون قائلم ولی می خواهم مقابل اعتراضات و حاشیه های پیش آمده از این مسائل به دور باشم و به تمرینات خود ادامه دهم. من در آغاز راه موفقیت هستیم و نمی خواهم وارد این قضایا بشوم زیرا با این کار نه تنها به خود بلکه به تنیس روی میز ایران ضربه وارد می شود.
    وی در پایان یادآور شد: با تمام توان در رده بندی دسته برتر شرکت خواهم کرد و امیدوارم در این رقابت ها نیز موفق شوم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوریا عمرانی: با وجود حاشیه ها مسابقات در آرامش برگزار شد"
    تازه ترین اخبار