امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱:۳۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16858
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از صبح امروز رقابتهای انفرادی این دوره از رقابتها آغاز شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از محل برگزاری این رقابتها نتایج زیر بدست آمد: روئین تن از ایران با بازیکنی از لبنان روبرو شد و بانتیجه ۳برصفر بر این رقیب خود پیروز شد.پوریا عمرانی با محمد بشیری از ایران روبرو شد…

    از صبح امروز رقابتهای انفرادی این دوره از رقابتها آغاز شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از محل برگزاری این رقابتها نتایج زیر بدست آمد:
    روئین تن از ایران با بازیکنی از لبنان روبرو شد و بانتیجه ۳برصفر بر این رقیب خود پیروز شد.پوریا عمرانی با محمد بشیری از ایران روبرو شد وبا نتیجه مشابه از سد این بازیکن خودی گذشت.
    سجاد حسینی مقابل حریفی از لبنان بانتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.ملارجبی از ایران به مصاف متین حیدری رفت که باوجود بازی دیدنی از متین حیدری بالاخره این ملارجبی بود که پیروزی دست یافت .این بازی دیدنی با نتیجه ۳بر ۲ به سود ملارجبی به پایان رسید.
    گفتنی است مربیگری تیم ملی جوانان برعهده محسن شیشه گرها می باشد.
    در قسمت نوجوانان نتایج زیر بدست آمد:
    آرمان حاجیی از ایران رو در روی سیمون از سوئد قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ این بازی را واگذار کرد.مهرداد دهستانی امروز سه بازی انجام داد که در بازی اول مقابل الیاس سوئدی با نتیجه ۳بر۲بازنده شد.در بازی بعدی دهستانی مقابل بازیکن عراق قرارگرفت وبا نتیجه ۳ برصفر برنده این بازی شد.
    بازی بعدی دهستانی مقابل بازیکن مصر بود که این بازی با نتیجه ۳بر۲ به سود بازیکن مصری پایان یافت. در بازی بعدی مهدی ثابت از ایران مقابل بازیکنی از کشور مصر قرار گرفت که درنهایت این ثابت بود که با نتیجه ۳بر۱ به برتری دست یافت. دربازی بعدی ثابت برابر بازیکنی از عراق بانتیجه ۳برصفر به پیروزی رسید.
    در نهایت سه بازیکن نوجوان ایران به مرحله حذفی راه یافتند که ادامه این بازیها فردا صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد.
    در قسمت جوانان دختر نیز چند بازی انجام شد که در بازی اول رضوان بهرامی  مقابل دیگر بازیکن ایران به نام مختار رضایی قرار گرفت  وتوانست این بازی را با نتیجه نزدیک ۳ بر۲ به نفع خود به اتمام برساند.
    آرزوکاظمی مقابل مریم معظمی قرار گرفت وبا نتیجه ۳ بر صفر بازنده این بازی شد.نوشین میر علایی با فاطمه جمالی فر به رقابت پرداخت که توانست با نتیجه نزدیک  ۳ بر ۲  به برتری برسد.
    یکی از دیدنی ترین بازیهای امروز مسابقه بین بهاره بابادی وند بازیکن نوجوان ایران وسولماز محمد پور ملی پوش خوب جوانان کشور بود که گرچه این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود محمد پور باتجربه پایان یافت اما بهاره بابادی وند توانست شایستگی خود را برای عرض اندام در تیم ملی جوانان نشان دهد.
    در قسمت نوجوانان دختر ابتدا نرگس یاری با بازیکن سوئدی به نام آنیت با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد ودر بازی دوم خود راحف عراقی را با نتیجه ۳بر ۱ شکست داد.بهاره بابادی وند مقابل نابای عراقی به نتیجه ۳بر۲ به برتری رسید.
    رضوان کشاورزی  عفاف عراقی را با نتیجه ۳ برصفر شکست داد.ودر بازی بعدی خود مقابل دیگر ملی پوش ایرانی به نام فاطمه جمالی فر بانتیجه ۳بر۱ به برتری رسید.فاطمه جمالی فر  مقابل لانیا از عراق قرار گرفت وبا نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.
    گفتنی است مربیگری تیم ملی نوجوانان برعهده ویدا عبدی می باشد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین گزارش امروز از رقابتهای بین المللی سلیمانیه +سری دوم عکسها"
    1. لركي پور گفت:

      با سلام،
      احسنت بر طراحان لباس های ورزشی بانوانان ازآنچه در تصاویر مسابقات بانوان برداشت کردم ،پیشنهاد دارم مبنی بر اینکه بانوان محترم وورزشکاراجازه داشته باشند که در قالب حجاب کامل به منظور ارتقاء بنیه فنی وارتقاء سطح بازی شان در حد آقایان ،تمرینات خود را تحت نظر مربی با افراد(آقایان ) قویتر از خود تمرین کنند .در این صورت سطح بازی آنان جهش چشمگیری خواهد داشت.سربلندی ورزشکاران کشور جمهوری اسلامی ایران عزیز آرزوی من است .

    2. غلام حسین خیراندیش گفت:

      با درود و خسته نباشید خدمت شما

      مگه بازیکنان نوجوان می توانند در مسابقات جوانان شرکت کنند که آقایان متین حیدری و محمد بشیری با آقایان ملا رجبی و عمرانی مسابقه دادند؟

    3. A.jafaripour گفت:

      ba salam, motassefane nami az digar morabiye zahmatkeshe ezami
      aghaye N.SHAMLO DAR KENRE MOHSENE AZIZ DAR IN MOSABEGHAT BORDE NASHODE


    تازه ترین اخبار