امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۵:۲۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16915
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه استان گیلان با برتری تیم ناحیه دو رشت پایان یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این دوره از رقابت‌ها ۶۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم به مدت دو روز به میزبانی ناحیه دو رشت در مجتمع شهدای دانش‌آموزی این شهر با هم به رقابت پرداختند….

    رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه استان گیلان با برتری تیم ناحیه دو رشت پایان یافت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این دوره از رقابت‌ها ۶۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم به مدت دو روز به میزبانی ناحیه دو رشت در مجتمع شهدای دانش‌آموزی این شهر با هم به رقابت پرداختند.
    در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم تنیس روی میز مقطع متوسطه ناحیه دو رشت با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم ناحیه یک رشت در مکان دوم قرار گرفت، تیم‌های لنگرود و کیاشهر نیز به‌طور مشترک عنوان سوم رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه استان گیلان را کسب کردند.
    همچنین در رقابت‌های انفرادی، سینا قریب و عرفان اره‌چی از تیم ناحیه دو رشت به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند، امیر بابایی از لاهیجان و رضا عفایی از ناحیه یک رشت به‌طور مشترک سوم شدند.
    در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، به تیم‌ها و همچنین نفرات برتر، لوح تقدیر، جام و مدال قهرمانی و جوایزی اهداء شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه گیلان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار