امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۹:۱۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1695
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تهران – ‘ویدا عبدی’ در گفت و گویی از تیم تنیس روی میز جوانان ایران و عملکرد بازیکنان آن دفاع کرد این در حالیست که این تیم در بین ۱۴ تیم شرکت کننده یازدهم شد. مربی تیم تنیس روی میز دختران کشورمان در همین ارتباط و با اشاره به رتبه ایران دردوره شانزدهم…

     
    سرمربی تهران – ‘ویدا عبدی’ در گفت و گویی از تیم تنیس روی میز جوانان ایران و عملکرد بازیکنان آن دفاع کرد این در حالیست که این تیم در بین ۱۴ تیم شرکت کننده یازدهم شد.
    مربی تیم تنیس روی میز دختران کشورمان در همین ارتباط و با اشاره به رتبه ایران دردوره شانزدهم این رقابت ها به ایرنا افزود: در دوره گذشته این رقابت ها درمکان دهم جدول رده بندی قرار گرفتیم و در این دوره تنها یک پله سقوط کرده یازدهم شدیم که با توجه به شرایط موجود نتیجه بدی نیست.
    وی دلایل اصلی تنزل یک پله ای تیم ایران را کم تجربگی بازیکنان و جدا شدن ۲ بازیکن اصلی این تیم و پیوستن آنان به تیم امید عنوان کرد و افزود: به طور حتم اگر این بازیکنان همچنان درتیم ما عضویت داشتند می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.
    عبدی که سطح رقابت های آسیایی را بالاتر از جهانی می داند دراین خصوص اظهار داشت: آسیا مهد پینگ پنگ جهان است از این رو سطح رقابت های آسیایی بسیار بالاتر از مسابقات جهانی است.
    به گفته وی با این همه سطح فنی پینگ پنگ بازان دختر کشورمان روز به روز افزایش یافته و به جرات می توان گفت از رقبای آفریقایی،آمریکایی و حتی اروپایی خود بهتر هستیم اما درآسیا و دررقابت با قهرمانان این قاره هنوز مشکل داریم.
    سرمربی تیم دختران کشورمان درباره تیم های شرکت کننده درمسابقات آسیایی هند نیز گفت :درهفدهمین دوره رقابت های آسیایی ۱۳ تیم شرکت داشتند و ما با تیم های سریلانکا،اردن،چین،کره جنوبی،تایلند و چین تایپه هم گروه بودیم که متاسفانه نتوانستیم از این گروه صعود کرده به رقابت های حذفی راه پیدا کنیم.
    به گفته وی تیم ایران درحالی درمکان یازدهم این رقابت ها و بالاتر ازتیم های اردن و قطر قرار گرفت که تیم های چین،ژاپن و کره جنوبی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
    به اعتقاد وی پینگ پنگ بازان ایران برای ارتقای سطح فنی و صعود به رده های بالای جداول آسیایی و جهانی ناگزیر به انجام روزانه ۶ ساعت تمرین بوده علاوه براین باید در اردوهای بلندمدت شرکت داشته باشند.
    عبدی تاکید کرد:اگر روند فعلی ادامه داشته باشد نباید به پیشرفت ایران در تنیس روی میز زیاد امیدوار بود البته قسمتی از ناتوانی های ما در اجرای برنامه های بلند مدت به ساختار ورزش ما باز می گردد که باید اصلاح گردد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دفاع سرمربی تیم تنیس روی میز دختران از عملکرد آسیایی بازیکنان"
    تازه ترین اخبار