امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸:۴۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 16986
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خانم فریبا قوام زاده ، مدرس فدراسیون با حضور در شهرستان مهریز از فعالیت طرح استعدادیابی پایگاه بسیج شهید دستغیب این شهرستان بازدید کرد. جامعه  پینگ پنگ شهرستان مهریز ، عصر روز شنبه شاهد حضور سرکار خانم قوام زاده در این شهرستان و بازدید ایشان از سانس های تمرینی و فعالیت های این شهرستان در…

    خانم فریبا قوام زاده ، مدرس فدراسیون با حضور در شهرستان مهریز از فعالیت طرح استعدادیابی پایگاه بسیج شهید دستغیب این شهرستان بازدید کرد.
    جامعه  پینگ پنگ شهرستان مهریز ، عصر روز شنبه شاهد حضور سرکار خانم قوام زاده در این شهرستان و بازدید ایشان از سانس های تمرینی و فعالیت های این شهرستان در قالب پینگ پنگ بودند.
    ایشان همچنین به همراه خانم دکتر رهاوی ( نایب رییس هیات پینگ پنگ استان یزد ) از نزدیک با نحوه ی اجرای طرح استعدادیابی پایگاه شهید دستغیب آشنا شدند و برای بهتر اجرا شدن آن نکاتی را در قالب جلسه ای حضوری با مسولین و مربیان در میان گذاشتند.
    آموزش و پرورش شهرستان مهریز، کانون امام خمینی و پایگاه شهید دستغیب از حضور سبز سرکار خانم قوام زاده و خانم دکتر رهاوی در این شهرستان و ارج نهادن به فعالیت های ورزشی از ایشان کمال تشکر و از خداوند منان ، سلامتی این دو بزرگوار را در کنار خانواده محترمشان خواهان است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازدید مدرس فدراسیون از طرح استعدادیابی در مهریز"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت مدیر محترم سایت و با تبریک پیشاپیش سال نو به تمامی عزیزان. بازهم از این دو بزرگوار تشکر میکنم که با حضورشان ، انرژی بخشیدند و دلگرمی. مهمترین چیزی که من از سرکارخانم قوام زاده یادگرفتم (فارغ از بحث های فنی)، “نه” گفتن به سوال ” خسته اید؟” بود. پشتکار ایشان ستودنیست. دوستانی که ایشان را از نزدیک میشناسند و با ایشان در تعامل هستند میدانند من چه میگویم. با آرزوی سلامتی برای این دو بزرگوار و تمامی کسانی که به نحوی در راستای شعار ITTF قدم برمیدارند.

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام…. شرمنده محبت این گروه عاشق و فداکار در شهر پر مهر مهریز شدم….شهر کوچکی که گامی بزرگ برای رشد تنیس روی میز برداشته است….

    3. ابری گفت:

      سرکار خانم قوام زاده عزیز پشتکار وتعصب شما نسبت به تنیس روی میز افتخار افرین است.بوجودت میبالیم…..رزای عزیز از اینکه درکنار تنیس روی میزی وهمچنان فعالی خوشحال هستیم وعید را به دو عزیز دلسوز تبریک میگویم

    4. A.jafaripour گفت:

      ba salamu ehteram b sarkar khanom ghavamzade az ghahramanane melli va modarese arzandeye keshvar va Arezoye sali khob toam ba salamatio movafaghiyat.

    5. چه خوب میشد در سالی که بنام حمایت از کار و تولید ملی از سوی رهبر عزیزمان مزین شده با طرح استعدیابی در سطح شهرستان ما این مهم را تعمیم میدادید تا برایتان ثابت میشد که این جوانان علیرغم داشتن محرومیتهای وافر و نداشتن امکانات میتوانند ایندگان تنیس کشور شوند ..امتحان ان ضرری متوجه جامعه تنیس کشور نخواهد شد لطفا اطلاع رسانی شود تا بزرگان تنیس کشور و استان درد جوانان پراستعداد ما را با رسال امکلانات و مربیان خوب درمان کنند..با این امید که مسئولین این پایگاه این کامنت را در اولویت قرار دهد و در سال جاری شاهد سالنی مستقل با چندین میز و کاورهای مربوطه و نیمکتهای تماشاچیان و برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی و همچنین برگزاری طرح استعداد یابی در شهرستان محروم جاسک اما دارای استعدادهای نادر و شاذ

    6. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام
      نمی دانم چطوری باید از لطف سرکار خانم قوام زاده تشکر کنیم. همین که برای مربیان و بازیکنان مهریزی ارزش قائل شدند تا سالیان سال در قلب مهریزی ها خواهند ماند. ما به دنبال عادی کردن این رفت و آمد ها هستیم که به امید خدا در آینده این کار را ادامه خواهیم داد. همچنین از نایب رئیس پرقدرت هیأت استان سرکار خانم رهاوی و آقای حسینی فرمانده پایگاه دستغیب تشکر ویژه ای دارم. چه خوب است که فدراسیون نشینان افرادی که اسپانسر امثال چنین طرح های پایه ای هستند را شناسایی کرده و از حمایت آنان تجلیل به عمل آورند.


    تازه ترین اخبار