امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۳:۳۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ | کد خبر : 17013
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای بین المللی سلیمانیه عراق در حالی برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران بیشترین تعداد بازیکن را به این رقابتها اعزام کرده یود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از محل برگزاری این رقابتها تیمهای اعزامی کشورعزیزمان ایران شامل دوتیم نوجوانان پسر دوتیم جوانان پسر ودوتیم نوجوانان دختر و دوتیم جوانان دختر به همراه…

    رقابتهای بین المللی سلیمانیه عراق در حالی برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران بیشترین تعداد بازیکن را به این رقابتها اعزام کرده یود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از محل برگزاری این رقابتها تیمهای اعزامی کشورعزیزمان ایران شامل دوتیم نوجوانان پسر دوتیم جوانان پسر ودوتیم نوجوانان دختر و دوتیم جوانان دختر به همراه دوتیم نوجوانان وجوانان استان قهرمان خیز کردستان به همراه کادر اجرایی بود.
    تعداد بازیکنان ایرانی حتی از تعداد  شرکت کنندگان کشور میزبان بیشتر بود که نباید بسادگی از کنار این نکته گذشت.

     

    سرپرست تیمهای آقایان را آقای عمیدی دبیر فدراسیون برعهده داشت و سرپرستی تیمهای بانوان را سرکار خانم ابری  مدیری توانا و مدبر و بسیار مهربان و کارآمد عهده دار شده بود. سرکار خانم عبدی نقش بسزایی در انسجام تیمها برعهده داشت که در همین جا خاضعانه ا ز تمامی زحمتهای  این بانوی بزرگوار تشکر میکنم.
    کاروان ایران بعد از ورود به سلیمانیه عراق  در هتل محل اقامت خود مستقر شد که هم هتل و هم غذای آن مورد قبول و رضایت عموم بود.
    چندین مینی بوس برای ایاب و ذهاب  بازیکنان به محل برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده بود که در طی روز طبق برنامه و حتی گاها بنا به درخواست شخصی بازیکنان بحث  ایاب و ذهاب را بخوبی  انجام می دادند. گفتنی است هتل محل اقامت بازیکنان با محل برگزاری مسابقات  فاصله ای کمتر از سه کیلومتر بود و سالن محل برگزاری قابل قبول عموم بازیکنان بود و همه از این سالن و نوع میزها و پارتیشنها و نور وخصوصا دمای ان راضی بودند.
    تیمهای  ملی نوجوانان وجوانان  پسر کشورمان بهمراه دوتیم از استان کردستان  تیمهای شرکت کننده آقایان در این رقابتها را تشکیل داده بود.

     

    تیمهای ملی نوجوانان وجوانان  پسران کشورمان با خروجی قابل قبول نظر بسیاری از کارشناسان از جمله نماینده فدراسیون جهانی را به خود جلب کردند.
    اما در مجموع می بایست برای نوجوانان کشورمان برنامه بسیار جامع تر و کاربردی تری در نظر گرفته شود .
    رائول کالین نماینده فدراسیون جهانی بارها از سید پوریا عمرانی این بازیکن آینده دار کشورمان  تمجید کرد و از نزدیک نوع بازی او را زیر نظر داشت.
    روئین تن این جوان ارزنده خوب کشورمان با ارائه بازیهای بسیار قابل قبول  در این دوره از بازیها برجستگی خود را نشان داد .
    سجاد حسینی دیگر ملی پوش خوب  ارزنده کشورمان بود که توانست بازیهای قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.حسینی علاوه بر بازیهای قابل قبول خود در حوزه اخلاق  نیز نمونه عمل کرد…!
    علی رضا ملارجبی بازیکن باسابقه ملی در این دوره از بازیها نتوانست آنگونه که از او انتظار می رفت نتیجه لازم را بدست آورد و بازهای او با فراز و نشیب های فراوانی به همراه بود.برمسئولین فدراسیون است که این بازیکن خوب و آرام  وخوش تکنیک کشورمان را بیشتر دریابد تا انشاالله در روزهای آینده شاهد برگشت او به دوران اوج باشیم.
    تمهای ملی نوجوانان و جوانان کشورمان  علیرغم  پیش بینی های قبل از بازی بسیار عالی و مقتدرانه ظاهر شدند تا نگاه همگان را بیشتر از پیش به خود جلب نمایند.
    بازیکنان ملی پوش جوان دختر توانستند به شایستگی  با بازیکنان خارجی به رقابت بپردازند و در رقابتهای بسیار زیبا و غیر قابل وصف  از سد این بازیکنان میدان دیده و باتجربه که دارای رنگ جهانی نیز می باشند بگذرند.
    سولماز محمد پور بسیار عالی و قدرتمند ظاهر شد وبا ارائه بازی قابل قبول از خود نشان داد که یک بازیکن دارای تجربه و میدان دیده ودارای اعتماد به نفس بسیار بالا یی می باشد. محمد پور علاوه در یک بازی دیدنی بازیکن خوب سوئد را که دارای رتبه بین المللی نیز می باشد با نتیجه ۴ بر سه شکست دهد.
    سیده زهرا علوی  دیگر ملی پوش  کشور در یک بازی بسیار تماشایی بازیکن تیم ملی سوئد را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد ونشان داد که تیم ملی جوانان در حال شکل گیری قدرتمندانه و جویای نام است.
    نوجوانان ملی پوش کشورمان گر چه تعداد آنان هفت نفر بود اما باتوجه باینکه تجربه اول آنان بود بسیار عالی ظاهر شدند.
    چنانچه مسئولین فدراسیون بتوانند بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری نمایند مطمئنا از میان این بازیکنان نفرات مستعدی ظهور خواهد کرد که به در تیم ملی جوانان کشورمان بخورند.
    تذکر:
    ۱- نیاز مبرم ملی پوشان کشورمان کسب تجربه و حضور بیشتر در رقابتهای بین المللی است.
    ۲-برگزاری اردوهای  ممتد معنا دار وهدفمند و خوب  بازده یکی دیگر از نیازهای اصلی این ملی پوشان می باشد.
    ۳- زیر نظر گرفتن این بازیکنان توسط یک کمیته تخصصی  بصورت دائمی و تمام وقت.
    ۴-بهتر بود فدراسیون تنیس روی میز ایران برای هرکدام از بازیکنان ملی دوپیراهن با دورنگ در نظر می گرفت تابازیکنان ملی پوش مجبور نباشند با یک رنگ و یک پیراهن در این رقابتها به میدان بروند.خصوصا برای بانوان که با توجه به نوع پوشش اسلامی آنان بیشتر از بازیکنان پسر عرق میکنند.

    ادامه دارد….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل و توضیح تصویری رقابتهای بین المللی سلیمانیه"
    1. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      به نظر بنده باید از آقای عمیدی به خاطر حضور این تعداد بازیکن در این تورنمنت تشکر کرد . بنده از نزدیک شاهد تلاش ایشان برای متقاعد کردن مسوولین برگزاری مسابقات برای حضور این تعداد بازیکن و مربی و سرپرست با کمترین هزینه ممکن بودم .
      با تشکر از مدیریت سایت

    2. مجید صفری گفت:

      با سلام وتبریک سال نو خدمت جناب آقای عمیدی بنده نیز از آقای عمیدی تشکر می کنم که توانستند این تعداد بازیکن را به مسابقات اپن جهانی سلیمانه اعزام کنند و فکر می کنم ایشان توانستند رکورد اعزام بازیکن به مسابقات خارجی را بشکنند


    تازه ترین اخبار